• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 (KE) - obecně

Pani, ale aj po zabehnuti motora zhasnutie modrej kontrolky neznamena, ze je zohriaty motor (olej) a ze mu mozete naplno nakladat. Modra kontrolka je ukazatel teploty chladiacej kvapaliny.
Takze aj po jej zhasnuti trochu pockat s vytacanim, kym sa zohreje motor viac.
Opravte ma ak sa mylim...
NE.. mas napsrostou pravdu, ta modra ikona je k nicemu. Idealni najet aspon 10 km beznym zpusobem..ci 10minut, pak uz olej bude na te teplote +/- 90st C
 
Navic je to jen teplota chladici kapaliny, ne motoru/oleje.... ikona k nicemu
 
Ahoj někde jsem četl že by se měli nechat patý dveře otevřit kopnutím,ja to nenašel jestli se to někde aktivuje v menu,máte někdo zkušenost?
 
To teda nie si sám... Neriešil to nikto ešte reklamáciou v Mazde??
Řešil jsem to v předešlém cx5 asi desetkrát nez se zadařilo a malem mne kleplo kdyz to samé zacalo u nové.
... budou tak dlouho prehravat software ( na oko-nic jineho nemohou dělat ) dokud nepřijede vychytana verze
 
Dnes jsem byl v Mazde ukojit svou uchylku - výměna oleje a při té příležitosti jsem vzal technika do auta na projížďku aby si poslechl divný zvuk .
Mechanik to při vypouštění oleje omrkl a konstatoval ze je kaput Silentblok prevodovky . Auto ma nájezd 3500 km.:confused:
Jsem objednan na příští týden a mechanik i pan na příjmu svorně tvrdí ze s tim mohu bez problémů jezdit - můžu?
 
Poslední úprava:
Bouu: jak se to projevovalo ? Taky začínám slyšet nejaké klepání. Čím dál víc.
Nejdriv to bylo takove nenápadné tiché lupnutí které neslo odhadnout odkud to jde pak zesílilo a uz se dalo identifikovat přibližné místo. A teď to vrze jako vylagrovane uložení tlumiče akorad ze zvuk jde z podlahy. Kdyz se rozjizdim, když zatacim, kdyz jedu krokem v koloně a v soucasnosti i ve vyšší rychlosti kdyz je tichej asfalt a nehuci kola.
 
Je tu nejaký rabíř úterý kočíroval 2.5L KE a předeslal do nove KF 2,5L
 
Všiml jsem si - všimli jste si že nová CX5 už přenáší dřinu brzdění na přededni kotouče?
Ja si toho všiml už pri prvních 850 km.
Proč to zde píšu, chci se zeptat zda vů20180421_143356.jpg bec zadek brzdí.
Na fotce jsem zachytil pouze predni kolo a zadní bylo a je jak nové - ani smitko prachu z destiček.
 
Tak já když přezouval na letní zároveň umyl kola a po tejdnu toho bordelu (pylu) co teď všude lítá auto jenom spláchnul hadicí a ručníkem vysušil, ale kola byly od destiček špinavý, že jsem je bral houbou. A řek bych, že byly zadělaný všechny stejně.
 
Vsetky Mazdy, ktore som mal a mam, fungovali podobne. Vzdy boli predne kolesa omnoho spinavsie od brzd ako zadne.
 
Tak já když přezouval na letní zároveň umyl kola a po tejdnu toho bordelu (pylu) co teď všude lítá auto jenom spláchnul hadicí a ručníkem vysušil, ale kola byly od destiček špinavý, že jsem je bral houbou. A řek bych, že byly zadělaný všechny stejně.
Připíšu ty kola radeji na seznam
Vsetky Mazdy, ktore som mal a mam, fungovali podobne. Vzdy boli predne kolesa omnoho spinavsie od brzd ako zadne.
má předešlá nešpinila ani z pětiny jako teď a vždy za jedny desky na předku jsem stihl dvakrát desky na zadku. Na zadku nevydrželi desky nikdy víc než cca třicet tisíc km
 
Back
Top