• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel 1.6 MZ-CD - větrák chladiče spíná i v zimě

evzent

nový člen
18
Pište názvy témat s háčky a čárkami v českých slovech.
ahoj..nemate zkusenosti s timto dieslem..ze vetrak chladice zapne kdykoliv chci vykon od motoru..a i v zime prave..?? auto topi dobre, rucicka 90, atd...budu ted delat jarni servis...olej, zkontroluju mazani turba...tak me napadlo jestli treba termostat otvira jak ma..protoze kdyby se otevrel jen na pul..tak by to bylo presne...nebo posledni vec..ze by to bylo normalni..kvuli mensimu chladici
 
Mám jiný problém, větrák občas sepne, ale spíš nespíná, hlavně v létě je to problém. Auto se pak přehřeje a nestartuje a nebo se vypne za jízdy přívod paliva a motor chcípne. Většinou od teploty venku kolem 20°C už nestíhá chladit náporem, hlavně při pomalé jízdě ve městě. Řeším to tím, že vytáhnu konektor čidla chladící kapaliny a vypnu a zapnu zapalování a větrák se rozběhne. Pak dám konektor zpátky po cca 3-5 minutách a větrák doběhne a vypne, klesne teplota a motor nastartuje. Špatná funkce termostatu může být, každopádně řídící jednotka ventilátoru dostává nějakou špatnou informaci a ventilátor nespíná, když má. Otázka je odkud ta informace nepřijde a nebo přijde informace špatná.
 
no asi to delal zaneseny dpf..ted jsem ho vycistil a uz dobry..je to logicke..ucpany vyfuk!! kam s horkem
 
Nemám dpf filtr, mám (BK) rok 2005, zde ještě filtr pevných částic nebyl ... v zimě jezdí jako vítr, v létě jak se udělá víc horko, tak buď chcípne někde na křižovatce a nebo pak nejde nastartovat , dokud motor trochu nezchladne ...
 
aha...ale to by nemelo..melo by to uchladit..a jezdit..a vetrak ti bezi ne?? sahara...

aha si psal ze ventilator nespina..no tak musis toto spravit..musi bezet..i kdyby rucne..jednou jsem to tak mel na starem focusu..protoze to cidlo bylo v nezkutecne poloze za motorem..a vymena porod...ale tady bych vymenil cidlo cokoliv
 
aha...ale to by nemelo..melo by to uchladit..a jezdit..a vetrak ti bezi ne?? sahara...
Větrák běží pořád, jen když je zaplá klima. Bez klimy se nikdy nespustí. Termostat je v pořádku, ten se spíná. Když jsem auto koupil, tak větrák fungoval, ale pak měl občas dlouhý doběh a nebo se vypnul až když jsem vypnul a zapnul klíček zapalování. Dostal jsem tip, že by mohla být nějaká chyba v řídící jednotce ventilátoru, ale nedaří se mi ji sehnat. Ovšem v zimě a nebo při teplotě do cca 16°C není s autem problém, stačí se to chladit náporem a i starty jsou v pohodě. Ale jak se to víc zahřeje, tak to buď nechce startovat a nebo to i chcípne za jízdy, hlavně v městě při pomalé jízdě.
 
Back
Top