• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel 1.8 Skyactiv-D

shr3k

správce
Člen týmu
6 243
Budu v nejbližších dnech objednávat CX 3 s motorem CD 115 (1,8D), prodejce a servis mi nedokáží odpovědět na některé otázky, proto jsem Vás chtěl poprosit nemáte-li odkazy nebo snad osobní zkušenost s tímto motorem. Vím jen, že vychází z 1,5 D, dvojice EGR ventilů, naklápění lopatek turba, ale o rozvodech, vstřikování, turbo chlazené vodou atd. mi nikdo nedokáže nic říci.
Leccos se dozvíte z přiložených PDF. Turbo chlazené vodou není, je tam intecooler chlazený vodou. Rozvody řetěz a ozubení, vstřikování Denso.
atsuzn00000065.png
 

Přílohy

  • id0100000002y0.pdf
    105,7 KB · Zobrazení: 15
  • id0113q9706700.pdf
    367,6 KB · Zobrazení: 11
  • PK_2018_MAZDA_CX-3_ENGLISH.pdf
    4,6 MB · Zobrazení: 15
Děkuji za odpověď, nechtěl jsem zakládat nové téma, moc kupců této motorizace asi nebude. To první pdf je přínosné, ten vodou chlazený intecooler spolu s elektrickou pumpou mě docela děsí, nemám s tímto řešením dobré zkušenosti. Snad bude případný únik vody do sání ohlídán...
 
Může se někdo podělit o zkušenost se "zamrzáním" nafty v palivovém filtru u 105 D? Na německém fóru jsou stránky nářků členů z Bavorska nebo Rakouska.Palivový filtr je umístěný u nádrže a bez vyhřívání. Na netu jsem našel modifikaci držáku filtru a vypadá to jako vyhřívání, alespoň u Alfy to tak vypadalo.

3D027G1.gif s-l1600.jpg
 
Back
Top