• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor 145 vs 165?

ZIZU

nový člen
2
Zdravím všechny Mazdaře, přes 6let jezdím v NBFL a teď přišel čas k miatě dokoupit ještě daily car od mazdy. Má někdo přímé porovnání mezi 145 a 165PS, je tam nějaký znatelný rozdíl, který stojí za přidané peníze (výbava mě vlastně tolik nezajímá) nebo jde jen o papírový placebo efekt, kdybych prostě měl chtít 165 i když to nemá podstatný důvod?

Díky za cenné rady!
 
Zdravím všechny Mazdaře, přes 6let jezdím v NBFL a teď přišel čas k miatě dokoupit ještě daily car od mazdy. Má někdo přímé porovnání mezi 145 a 165PS, je tam nějaký znatelný rozdíl, který stojí za přidané peníze (výbava mě vlastně tolik nezajímá) nebo jde jen o papírový placebo efekt, kdybych prostě měl chtít 165 i když to nemá podstatný důvod?

Díky za cenné rady!
Papírově stejný krouťák i výkon, výrazně nižší spotřeba při městském cyklu, menší rozdíl kombinace, mimo město žádný. Ačkoliv to zmiňuješ jako nepodstatné, rozdíly ve výbavě jsou nemalé. A taky záleží na tom, jestli chceš automat nebo manuál. Slabší model je pouze v manuálu v nejnižších dvou výbavách. Asi spíš pro klidnější povahy. Pochybuji, že teď někdo bude mít přímé srovnání (možná novináři v testech), FL 2018 je příliš čerstvý. Nejlepší bude vyzkoušet na prodejně, až se autorizáky dovybaví předváděčkami v různých motoracích.
 
Papírově stejný krouťák i výkon, výrazně nižší spotřeba při městském cyklu, menší rozdíl kombinace, mimo město žádný. Ačkoliv to zmiňuješ jako nepodstatné, rozdíly ve výbavě jsou nemalé. A taky záleží na tom, jestli chceš automat nebo manuál. Slabší model je pouze v manuálu v nejnižších dvou výbavách. Asi spíš pro klidnější povahy. Pochybuji, že teď někdo bude mít přímé srovnání (možná novináři v testech), FL 2018 je příliš čerstvý. Nejlepší bude vyzkoušet na prodejně, až se autorizáky dovybaví předváděčkami v různých motoracích.


Diky za odpoved :)

Vybava attraction u 145ps mi prijde uz dostacujici, za 165ps bych musel jeste nejakou tu kacku priplatit a automaticky je to vybava revolution, ptz chci manual, kterej se v horsi vybave neprodava. Bohuzel vsude maj prodejci jen rev. top s 2.5 automatem :/. Klidne mi postaci srovnani z pred FL, jestli tech 20ps navic je znat.
 
Řeším to samé (ačkoliv aktuální bude nákup auta až příští rok) a zatím to taky vidím na 145-ku... Je fakt že Mazda je vybavená fakt dobře už v základu, takže pro mne je fakt na zvážení, zd ami stojí nějaká ta fíčurka za ten nárůst ceny...
 
Pokud vám oběma stačí slabší motorace, bude třeba jít víc do otáček při živější jízdě nebo v plném obsazení (delší převody), což zase znamená vyšší reálnou spotřebu, to je celé. Volil bych v tom případě zlatou střední cestu, výbavu Attraction. Já bych např. nerad oželel parkovací asistenty a v zimě vyhřívané sedačky...;)
 
som bol na valcoch , ze necham G145 upravit, nakoniec ale nemalo vyznam nechat do toho vrtat, lebo strata na G165 bola necelych 10k na kolach , takze vo finale tie G145 uskrtene moc niesu, skor ich "skrtia" tazke prevody
 
Podle mě záleží, jak je to auto zajeté. Což mi říkali i v servisu. Naše Cx3 s ofiko 120k tahnula neskutečně, utnuta výkonová křivka nad 4000 ot téměř nebyla znát, jízdní výkony o cca 10 % lepší proti papírovým. Jela víceméně podobně jako 3 se 165k, kterou jsem měl souběžně. Ale stejně tak prý ty samé motory po líných řídičích vůbec nejedou.
 
co do zlenivenia, tak ECU su vraj inteligentne a prisposobuju sa vodicovi, takze staci zmenit styl jazdenia alebo resetnut ECU a auto fici na maximalne svoje moznosti s danym SW v ECU .
 
Back
Top