• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

@Reddwarf podarilo sa ti odstrániť hlásenie SCBS?
No po všech mých útrapách už můžu pro tuto chvíli konstatovat že ano...motor momentálně jede na 110% a ja už jen ted doufám že nějakou dobu vydrží....jen pro doplnění, čidla DPF ani průtoku vzduchu na sání jsem měnit nemusel....ale je to zřejmě i tím že momentálně je motor jak nový...kontrolu oleje musím dělat na papírku protože jinak nevidím kam sahá na měrce.
 
Tak jen pro pobavení ...doufejme že ne podle hesla kdo se směje naposled...dnes jsem strávil chvilku se Shr3kem ..ladil mi soft na autě a ja jelikož měl čas až večer jel projet auto a zjistit jak se chová..prázdná cesta všude tma tak zkouším...a říkám si super..auto jede ještě líp než po prvním vyladění, jakoby si vše ještě líp sedlo..tak zkouším pružnost motoru, k tomu sleduju abych nebyl nikde spatřen a změřen a nebo nedejbuh vyběhla srnka.....a jak tak rozjizdim dvojku trojku a pobrukuju si spokojene jak to neskutečne šlape...v té tmě se najednou z přístrojovky rožne výstražný oranžový nápis...v tom zlomku vteřiny než jsem kouknul o co jde...se mi zastavilo srdce, dostal jsem infarkt a mozkovou příhodu naráz...abych si přečetl...že jsem zapoměl natankovat a tak mi to auto připomělo...no při zkoušení jestli je motor ok by asi některé hlášky..jako rezerva,ostřikovače apod...měli vypnout :) :) :)
 
Ahoj to znám. Kdysi jsem řešil úniky chladící kapaliny na jiném autě a po opravě se mi rozsvítila kontrolka ostřikovačů. Na tu jsem nebyl zvyklej z předchozí šáde 120 a taky se mi skoro kousla pumpa. Ale než jsem na to přišel, rozebral jsem plovák na chlazení a znovu vypustil vodu...
 
Já jezdím dálky, takže po 100.000km automaticky. Nikdy jsem po tomto procesu neměl žádný problém s čidly či čímkoli jiným. Mezi první a druhou Mazdou jsem koupil Peugeot 508 po paní z Francie. Auto mělo jet 230 km/h a nejelo ani 170 km/h ani z 12% kopce. Nechal jsem takto v Katusicích u p. Tošovského dekarbonizovat- vyčistit auto a na jeho radu- 3 nádrže kvalitní naftu, jízda v manuálu (byl to A/T) ve vyšších otáčkách a auto povolilo. Olej byl černý jak bota po 500 km. Po 3 nádrži šel znovu ven. Potom auto jezdilo v Německu na dálnici přes 240 km/h dle GPS. Po dvou letech od prodeje mi od nových majitelů přišel děkovný mail. To potěší :) a zároveň je to odpověď na otázku ixo252. Kdyby to škodilo, tak by to nedělali pravidelně na svých kamionech a že jich nemají málo... Co nevidět půjde manželčino DS4, jelikož jezdí většinou krátké tratě a má najeto 65.000km. Nikomu to nenutím, ani z toho nemám žádnou provizi ;).
A nemůže to nadměrně zanést dpf filtr? Z toho jediného mám strach...
 
ví prosím někdo kde se dá sehnat mimo AS Mazdy toto čidlo : SH02-18-211C
 
Harry co tady? Ja zkousel allegro ale tam ho asi nemaj..ale vyjel mi odkaz na amazon...a myslim ze by mohlo byt na ebay..tam je kde co vsecko,zrovna ted jsem tam kamaradovi kupoval nahradni plasty a dily na ducatti co polozil a vysli ho na tretinu ceny co v servisu a vsechno doslo do dvou az trech tydnu
https://www.amazon.com.au/Genuine-Mazda-Exhaust-Pressure-SH0218211C/dp/B07HBNDF28
A jo sakra jsem na mobilu a ted sem si vsiml pisou momentalne nedostupne..no zkusil bych propatrat ten ebay
 
mimochodem..ještě jsem si vzpoměl, když jsem řešil sání respektive škubání ...tohle čidlo byla jedna z možných závad..a v Mazdě mi ho tenkrát nabízeli za 2500,- nemaji ho nebo sháníš levněji?
 
mimochodem..ještě jsem si vzpoměl, když jsem řešil sání respektive škubání ...tohle čidlo byla jedna z možných závad..a v Mazdě mi ho tenkrát nabízeli za 2500,- nemaji ho nebo sháníš levněji?
Ahoj, to čidlo co tu řešíte, to je to čidlo co je nad alternátorem?
 
Ne nad alternatorem je cidlo sani vzduchu...tohle je cidlo k DPF..ale obe muzou byt problem v dobe kdy skube auto a byva problem s karbonem v sani...byvaji dost zasvinene a je to jedna z veci kdy je mozne je zkusit vycistit nebo vymenit nez clovek rozdela cele sani
 
mimochodem..ještě jsem si vzpoměl, když jsem řešil sání respektive škubání ...tohle čidlo byla jedna z možných závad..a v Mazdě mi ho tenkrát nabízeli za 2500,- nemaji ho nebo sháníš levněji?
Po pravdě ho potřebuji jen na test zda to vyřeší škubání a když ne tak ho chci vrátit, což u nás v Mazdě nejde.
 
Ne nad alternatorem je cidlo sani vzduchu...tohle je cidlo k DPF..ale obe muzou byt problem v dobe kdy skube auto a byva problem s karbonem v sani...byvaji dost zasvinene a je to jedna z veci kdy je mozne je zkusit vycistit nebo vymenit nez clovek rozdela cele sani
Děkuji ti moc za odpověď. :)
 
Po pravdě ho potřebuji jen na test zda to vyřeší škubání a když ne tak ho chci vrátit, což u nás v Mazdě nejde.
No já mám svoje staré schované, auto necukalo, jen občas auto spadlo do nouzáku. Chceš ho poslat? Jestli se něco změní :)
 
Po pravdě ho potřebuji jen na test zda to vyřeší škubání a když ne tak ho chci vrátit, což u nás v Mazdě nejde.
No do prdky..škoda, že tohle nenapadlo někoho dřív...měl jsem měsíc rozdělanej motor, klidně jsme to mohli zkusit na to moje, mohls to vyzkoušet třeba i na týden ježdění.
 
jj..jenže Harry už má za sebou spoustu jiných věcí a cuká mu to pořád..proto zkouší všemožné..on už je na tom tak jako když hledáš klíče a nevíš kam si je dal tak koukáš i do mikrovlnky :-(
 
Ne nad alternatorem je cidlo sani vzduchu...tohle je cidlo k DPF..ale obe muzou byt problem v dobe kdy skube auto a byva problem s karbonem v sani...byvaji dost zasvinene a je to jedna z veci kdy je mozne je zkusit vycistit nebo vymenit nez clovek rozdela cele sani

Kluci budte od te lásky :cool: a hodte sem fotku kde to přesně je, chtěl bych na to ze zvědavosti mrknout. Moc děkuji ;)
 
Tak mám novinky ohledně mého problému. Na základě mé reklamace ,, předražené,, faktury za diagnostiku závady jsem se dohodl v AS Mazda KV na další prohlídce vozu . Vedení firmy Algon se k tomu postavilo čelem a nabídli mi řešení. Tentokrát již za jejich režii abych si vlastně dovybral předplacené služby. Skutečně již něco rozebrali a otestovali. Takže všechna ta čidla jsou v pořádku, sání čisté, děsivá vačka i turba naprosto v bez závad. Vyndány všechny vstřiky, vyměněny podložky. Závada je na prvním vstřiku, který ukazuje velké odchylky od ostatních. Jednotka prý právě podle prvního vstřiku nastavuje ty ostatní, takže to potom nefunguje. Zatím prohodili vstřiky a ten špatný je na č.3. Auto necuká a spotřeba je o litr menší.
Seženu jiný vstřik a snad bude vše OK.
 

Podobná vlákna

Back
Top