Zdravím,
Chcel by som vás znalejších poprosiť o pomoc. Jedná sa o Mazdu 6 GY, r.v. 2005, 2.0, benzín, 108kW. Mazda je po výmene piestnych krúžkov, prebrúsení hlavy, guferá ventilov atď. => pretesnenie z dôvodu vysokej spotreby oleja.
Pri skladaní - čistení olejovej vane našiel mechanik ulomený diel v oleji. Takže preliezol celé auto a našiel chybu na akčnom člene, ktorý ovláda variabilné časovanie sacích ventilov
Vraj to má iba originál Mazda, ale za 20 000 CZK.
Vedeli by ste mi poradiť, či by to pasovalo ešte z iného motora (ak si dobre pamätám, 2.3 vznikla prevŕtaním z 2.0) v z dôvodu rozšírenia hľadania z áut na ND?
Nemal by niekto na predaj tento akčný člen?
Poznáte niekto vrakáč, kde by sa to dalo zohnať?
Vopred veľmi pekne ďakujem za pomoc.
Chcel by som vás znalejších poprosiť o pomoc. Jedná sa o Mazdu 6 GY, r.v. 2005, 2.0, benzín, 108kW. Mazda je po výmene piestnych krúžkov, prebrúsení hlavy, guferá ventilov atď. => pretesnenie z dôvodu vysokej spotreby oleja.
Pri skladaní - čistení olejovej vane našiel mechanik ulomený diel v oleji. Takže preliezol celé auto a našiel chybu na akčnom člene, ktorý ovláda variabilné časovanie sacích ventilov
Vraj to má iba originál Mazda, ale za 20 000 CZK.
Vedeli by ste mi poradiť, či by to pasovalo ešte z iného motora (ak si dobre pamätám, 2.3 vznikla prevŕtaním z 2.0) v z dôvodu rozšírenia hľadania z áut na ND?
Nemal by niekto na predaj tento akčný člen?
Poznáte niekto vrakáč, kde by sa to dalo zohnať?
Vopred veľmi pekne ďakujem za pomoc.