Zajimalo by mne, jak atmosfericke motory mazdy reaguji na zmenu tlaku vzduchu? Nemyslim ted male lokalmi zmeny dane pocasim, spis jizdu nekam do vyssich poloh.
S bejvalou M6 sem kdysi projel Grossglockner Hochalpenstrasse, a nakej ubytek vykonu sem si nevsiml. A to sem tam vylezl do ~2500m, kde je tlak vzduchu kolem 75% hodnoty u hladiny more (zavisi taky na teplote a vlhkosti). Jenze to byl turbodiesel. Jak se v tomhle ohledu chovaji atmosfericke benzinove motory Mazdy? Maji v takove vysce uz znatelne nizsi vykon?
S bejvalou M6 sem kdysi projel Grossglockner Hochalpenstrasse, a nakej ubytek vykonu sem si nevsiml. A to sem tam vylezl do ~2500m, kde je tlak vzduchu kolem 75% hodnoty u hladiny more (zavisi taky na teplote a vlhkosti). Jenze to byl turbodiesel. Jak se v tomhle ohledu chovaji atmosfericke benzinove motory Mazdy? Maji v takove vysce uz znatelne nizsi vykon?