• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Auto.cz - Mazda 3 sedan 2.0 Skyactiv-G122 AT Plus

Mě by spíš zajímalo, jak jezdí tento motor 90kW u BP ve srovnání s 88 kW u BM? U BM si ho všichni chválí (já samozřejmě také) a podle několika měření má motor kolem 150 koní,místo 120. U BP jsem se nikde nedočetl, že by měl víc koní. Když jsem si to chtěl u dealera projet, tak měl jen Skyactiv-X nebo automat. Srovnání mám akorát se šestkou s motorem 108 kW (ne Skyactiv).
 
Na druhou stranu, který z těch nových "obyčejných" aut jede nějak extra. Vím, že rozdíl mezi předchozí BM/BN a BP tam asi nějaký je, ale bohužel ty nové motory jsou tak zadušené eko normami, že se nemůžeme divit, že ten výkon není to co býval a bude hůř. I u toho koncernu ta 1,5 TSI už není to co bývala. Možná tabulkově vypadá slušně, ale realita je jiná.
 
Moje BP G150 už začíná jet dobře, fakt. Zezačátku jsem po BM G165 dost brblal, ale už si ten motor sedl a na to, že je to slabší a těžší auto, tak od 3000 otáček jede pěkně. Musím si jen zvyknout, že jezdím víc na dvojku :)
 
Back
Top