• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Auto Hruška Ostrava

Zkušenost se servisem Auto Hruška mám

  • jen pozitivní

    Hlasy: 0 0,0%
  • neutrální

    Hlasy: 0 0,0%
  • jen negativní

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    2
U Staré elektrárny 1895/52
710 00, Ostrava - Slezská Ostrava
Filip Tvarožek
Přijímací technik
+420 595 627 024
+420 777 714 133
tvarozek@autohruska.cz
 
Ano. Mazda 3 takumi koupena u nich
1 garancka 2017 17500km cena 5600
2 garancka 2018 34 000km cena 6500
 
Tak první návštěva po 1 roce na garanční prohlídku + výměna oleje atd. na mazde cx3 2.0., tuhle prodejnu + servis můžu vsem vřele doporučit, hned pri koupi nového vozu me překvapil přístup ochota je úplně nekde jinde a to uz jsem prošel vw, škoda, volvo, a to ne jednou, takový to přístup jsem nezažil... Kup za perfektní peníz... A po 1 roce garancka + olej atd o5 perfektní jednání domluva na termínu dle me ne servisu.... Práce trvala necelé 3 hodiny cena cca 5100 Kč což bez žádné slevy atd cena super... Tak pokud mohu doporučit Auto Hruska za me super.
 
Tak auto Hruška Ostrava bohužel doporučit nemůžu. Nedá se vůbec dovolat,někdy to trvá i dva dny než se dovolate, takže pokuď máte problém který musíte řešit hned tak máte smůlu. Další věc jsou ceny,neskutečně předražený servis. Dnešní nabídka na čištění sání za 12000kc mě dostala,a k tomu týden bez auta,nechápu že někdo na to může skočit. V Benešově to udělají za 5500kc a bude to hotové ve stejný den kdy to tam přivezu. To fakt vážně????Nikdy více Hruška Ostrava
 
@David750512 když jsem si dělal průzkum Ostravských servisů, tak mi také z toho nejlépe vyšel Benešov a pravidelně k nim jezdím. Halfara si pochvalují i další zdejší členové
 
Šlo to včera, takže to jde pustit v iVysílání dle data. Nechtěli uznat reklamaci automatické převodovky nového Peugeotu. Majitel firmy docela poděs.?
 
No je to víc než zvláštní přítup. Asi schizofrenik, když ani neví že je pan Hruška :pensive:
 
Šlo to včera, takže to jde pustit v iVysílání dle data. Nechtěli uznat reklamaci automatické převodovky nového Peugeotu. Majitel firmy docela poděs.?
Přesně tak... a to je hezky řečeno "poděs"...
Když mi na můj požadavek "rád bych si dovezl svůj motorový olej na výměnu" odpověděl, že "do restaurace si také nevozím své maso, aby mi ho tam uvařili", tak jsem se otočil na patě a už mě tam nikdo nikdy neviděl.
 
Přesně tak... a to je hezky řečeno "poděs"...
Když mi na můj požadavek "rád bych si dovezl svůj motorový olej na výměnu" odpověděl, že "do restaurace si také nevozím své maso, aby mi ho tam uvařili", tak jsem se otočil na patě a už mě tam nikdo nikdy neviděl.
Asi nezná pojem korkovné. ?
 
Ma Mazda 3 BP je kupovana u Hrusky a osobne nemam vytku. Kdyz me po vyjezdu ze servisu malem zabilo nouzove brzdeni s udrzovanim v jizdnim pruhu, tak jsem mel velice "prijemny" telefonat, a rychle si me k sobe stahli a upravili SW. Pak se auto chovalo validne. Rodice u nich maji koupenou MX-5 (ND) a servis taky v pohode. Musim ale uznat, ze jejich MX5 je garazovka, a za dva roky s tim najeli 1500km.

V kvetnu mam garancku, tak uvidime.
 
Back
Top