• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

nezávislý Auto Klement (dříve Autocentrum Pohona) - Roudnice nad Labem

Myjja

nový člen
1
Všechny zdravím,
jako celkem čerstvá majitelka Magdy 6 a občasná a dočasná obyvatelka Prahy jsem teď řešila akut problém s blikajícím ucpaným DPF. Už se mi s minulým autem stalo, že jsem se trochu spálila, tak jsem hledala mechanika - opravdu Mazďáka, šikovného, který mě nesedře z kůže a nejlépe Praha a okolí do 100 km. Dostala jsem tip a světe div se, ono to vyšlo. Sice auto do Roudnice z Prahy už sotva dojelo - byl to risk, ale vyplatilo se. Pan Ondřej Šuma z výše uvedeného autocentra byl moc ochotný a milý, svým přístupem udělal dojem už jen po telefonu a ujal se mě, ikdyž měl narváno. Filtr oživoval značně dlouho, ale nevzdal to a je zas jako nový...myslím, že jinde by se na to už vykašlali a scháněla by se náhrada. Výsledná cena byla taky nad mé očekávání, a to v pozitivním slova smyslu. No a aby to nebylo všechno, tak mi autíčko předali ještě vyluxované :) To jsem fakt koukala :)
Sice úplně nerozumím tomu, jestli je to Auto Klement nebo Autocentrum Pohona, nebo jak to s těmi názvy mají a ač už z dřívějšího autorizovaného Mazda servisu zbyla jen jedna garáž propojená s myčkou, tak si přístup a šikovné ruce pana Šumy nemůžu vynachválit. Na drobnosti to mám z ruky, ale na větší věci se sem budu určitě ráda vracet. Takže děkuji a vřele doporučuji.

[WIKI]http://www.pohona.cz/autoservis/[/WIKI]
 
Velice moc děkuji za velmi pozitivní hodnocení, spokojenost klientů je mým prvním přáním a snažím se o to :)