1. Aby bylo snadnější používat naše webové stránky, používáme soubory cookie. Protože však Evropská unie ve své nekonečné moudrosti stanovila povinnost jasně vás o této skutečnosti informovat, činíme tak tímto textem. Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Zde se dozvíte více.
  2. Ahoj Host,

    dovolte nám předem několik poznámek k problematice ochrany osobních údajů na těchto stránkách. Veškeré osobní údaje, které zpracováváme a které jsou uživatelem zadávány při registraci, spadají pod oprávněný zájem - údaje jsou nutné k provozu internetového fóra a k věkovému omezení jeho uživatelů (nad 13 let). Zpracovávané osobní údaje lze kdykoliv odstranit pomocí funkce Odstranit účet. Mimo osobních údajů zadávaných při registraci zpracováváme (a periodicky odstraňujeme) IP adresy příchozích návštěvníků formou logů. Tyto de facto technické údaje jsou nezbytné pro diagnostiku, vyhledávání možných bezpečnostních incidentů atp. a taktéž spadají pod oprávněný zájem. Jiné osobní údaje nezpracováváme, ani nevyžadujeme.

Mazda RX-8 jako každodenní auto?

Diskuzi v 'Mazda RX-8' zahájil SeNSe, 26. 11. 2017.

  1. Machbuster

    Machbuster člen KLANu

    67
    84
    18
    Co si neudelas sam... neudela nikdo lepe nez ty sam pro sebe. Tj. bych to nedelegoval. Bych se radil, vyuzit doporuceni, ale udelal to sam tu volbu, ktery kus.

    A ten problem s tim startem a pak chcipnutim studeneho motoru je bohatost smesi z pocatku tj. uchlastas to, neboli flooding /utopeni/. Opetovne nenastartujes - je tam palivo nespalene. Existuje na to procedura od Mazdy - tzv. deflooding postup (pomoci pedalu plynu a vypnuti privodu paliva... atd.). Obecne teple starty kdyz nejdou, tak problem s nizkou kompresi vetsinou nebo spatne civky napr. (ale spise komprese). Teply motor ma nizsi komprese z podstaty, apex seals - vrcholove listy rotoru nevytvori kompresi dostatecnou pro start (pokud jsou jiz opotrebene moc nebo jiny problem). Proste kdyz budes mit top stav CIVKY SVICKY KABELY STARTER a BATERKU, a nevyberes kus s uplne spatnym motorem, tak proste ty problemy co pises, mit nebudes. Nenastane to. Spojku nemenit, dokud to jede. Upravy si udelat sam, ktere budes chtit a jak kvalitni komponenty. Spojkovy kit original v Mazde stoji 11.750-12.900 podle verze original, je dobry na bezne jezdeni.

    Upřímně v poslední době bylo pár mix ohlasů na Kamikazeho v Praze, ale osobne v zadnem pripade nechci hanit, kazdy z tech opravcu ma sve achylovky a nekdy kšeft nedopadne podle predstav zakazniku. Jsi od Brna, do Prahy bych se nehrnul... Vybral bych si sam a proste nekde bud Nemecko, ale nezavrhoval bych prodejce CZ. Nejaka zaruka a celkove neni lehke bez zkusenosti vybrat RX-8. Chce to nekoho k ruce, kdo to zna.

    Tahle jede jak pila hele. Je udelana jsou tam total komponenty delane, spicka. GO motoru s komplet sadou ATKINS delal Jara Hofirek, najeto 1000-2000 zajeto, bude zaruka na to i. http://autocentrumkral.cz/?page=carProfile&id=367982#fastLinks Třeba možnost
     
  2. Garagengold

    Garagengold člen KLANu

    79
    37
    18
    Tak ja do toho taky vcelku dost zainvestoval, radsi ani nebudu rikat kolik.... - ale meho rexika (a fakt cilene toho slabsiho, s trochu vyssim kroutakem a 5-ti kvaltovym fofrklackem - cilim na okresky, jakykoliv okruh je daleko) jsem si vybral a dovezl sam, a hlavne se tim bavim. A vo tom to je:D

    Jedine co jsem nedelal je prave ta spojka. A to je vec, o ktere ted zrovna premyslim. Jako akce po odzimovani. Nejaky tip? Jaka, za kolik, kde? Urcite i noveho budouciho kolegu by to zajimalo. Tome?:) - diky (omlouvam se pokud je to v jinem vlaknu...)
     
  3. Garagengold

    Garagengold člen KLANu

    79
    37
    18
    PS.koukam, ze jsi vyse psal o tom spojkovem kitu v Mazde. Kolik si tam ale muzou vzit za praci ? Nejaka hruba predstava?
     
  4. Machbuster

    Machbuster člen KLANu

    67
    84
    18
    Netusim, 8 hodin prace normovane treba za 799,- / hodku. Nevim :) Muzu se Ti zeptat sefa servisu jaka je norma.

    Jinak ta z Mazdy neni spatna a 75.000km vydrzi skoro vzdy i pri necitlivem zachazeni (nemluvim o drifterech a tak :D to lehne driv samo). Jinak bych vzal max EXEDY Stage 1 nebo Stage 0 jako seriovou nahradu. Dalsi jsou vzdy mene prijemne a ztracis prijemnost pro beznou jizdu i treba otrava v kolone o to vetsi, kdyz te to chytne... V R3 mam tak tvrdou spojku, ze uplne mne to boli, kdyz jedu vic jak 300km v tom a je najednou zácpa :D
     
  5. Garagengold

    Garagengold člen KLANu

    79
    37
    18
    Jestli tedy muzes, tak se u vas v Mazde na ty normohodiny za spojku pls.prilezitostne zeptej. Diky:)
     
    Machbuster se to líbí.
  6. SeNSe

    SeNSe nový člen

    5
    2
    3
    Díky moc všem za vaše komentáře, zejména pak @Machbuster moc si toho vážím.
    Myslím, že jsem se dozvěděl vše potřebné co jsem chtěl vědět. Kdybych měl ještě nějaké dotazy, tak se sem na vás ještě obrátím.
     
    Machbuster se to líbí.
  7. Machbuster

    Machbuster člen KLANu

    67
    84
    18
    Ahoj,
    tak spojkova sada - norma práce podle typu vozu 2.8-3.5 hodiny (to je dobrý myslím). Na RX8 prace trochu drazsi, treba 799-899,- v autorizovaném hodinovka nebo tak, nejaky slevy treba ukecat na material a je to. Sada 5 i 6 speed spojkova cena okolo 12-14 s DPH original MAZDA. Autorizak ma dobré přípravky (nastroje) a tento ukon zrovna bych doporucil i dat klidne do Mazdy.
     
  8. Garagengold

    Garagengold člen KLANu

    79
    37
    18
    Díky za info. To je ještě vcelku stravitelné:) Až budu mít čas, tak se poptám v našem CB Auto.
     
  9. lakilaki

    lakilaki výkonný člen KLANu

    666
    178
    43
    RX 8 r.v. 2004 , pocet km-ov 130.000 , predpisana generalka motora uskutocnena pri 80.000 km, spotreba v meste 16 lit., dialnica 10 lit.,
    182 PS (-10) pri 7740 ot. , 202 Nm (-18) pri 5625 ot.
     

    Přiložené soubory:

  10. tom.i

    tom.i nový člen

    7
    1
    3
    Zdarec, taky uvazuju o koupi RX-8 jako @SeNSe, budeme potrebovat do rodiny jedno auto navic, tak uvazuji, ze bych si koupil denni priblizovadlo do prace zrovna RXo. Rocne najedu kolem 15tis.km do prace a nejaky sontacky.
    Vetsinou je to 25km tam a zpet. 70% dalnica 30% okrsky a vesnice.
    Pokukuji po R3ce (min.r.2009), jelikoz se tu tenhle kousek skoro nevyskytuje, tak mi nezbyva nez ho koupit nekde v zahranici. Bohuzel, co jsem zatim nasel, je zatim jedina moznost to nechat dotahnout z Anglie, jelikoz, tam se R3ky prodavaly primarne.
    Coz samo zvysuje naklady na koupi. CO jsem si tak zjistoval, bylo by to kolem 50-60tis., aby se dalo auto ridit na CZ silnicich.
    Mate s tim nekdo zkusenosti?
     

Sdílet tuto stránku