• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

automat Automatická převodovka CX-5 2.2 D-150 AWD

okar

nový člen
2
Zdravím,
jsem tu nový. I co se týče tohoto vozu i specifikace jsem začátečník. Tento vůz mám zhruba týden. Už jsem jsem se tu dočetl rad ohledně přetěsnění vstřikovačů, údržby DPF, turba aj. Potřeboval bych radu ohledně škubání při řazení v automatické převodovce. Jeden den v tom škube, druhý den je to v pohodě. V servisu Mazdy, při diagnostice, o problému s převodovkou vůbec nemluvili. Nechával jsem měnit olej v motoru u svého servisáka a říkal, že se mu nelíbí převodovka. Buď málo, oleje, nebo žádný :) že to mám dát na průplach a výměnu oleje v převodovce. Máte někdo zkušenosti? Může to být něco vážnějšího? Díky za rady.
 
Kolik má auto najeto, jaký je to r.v. ? Jestli jsi ho kupoval jeté, což asi ano tak já bych s výměnou oleje v převodovce formou pruplachu jak jsem byl já ve Zlíně neotálel. Mě to nic nedělalo, radilo to krásně a stejně jsem ho nechal vyměnit. Člověk aspoň ví co autu dal a co v ní má.
 
Má najeto 113tis. Udělám tu výměnu s proplachem. R.V. 2012. Já jen, jestli to nemůže být vážnější problém? Ale toto bude asi první krok, a pak se uvidí.
 
No tak já bych Ti mohl povyprávět taky mám 10/2012, jestli máš zájem pokecat tak mi písmo s.z. telefon a čas kdy máš na pokec a můžeme pár věci probrat ;)
 
Zdravím,