• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chování dvouválcového režimu PO svolávačce "Vahadlo sacího ventilu"

Maber

výkonný člen KLANu
234
Dnes ráno jsem byl na svolávačce "Vahadlo sacího ventilu". Teď jsem jel po městě a schválně jsem si dal to zobrazení, které ukazuje jízdu na dva válce. A celou cestu (cca 10 minut) mi to ani jednou na dva válce nepřeplo! Takže buď nový SW hodně zpřísnil podmínky, kdy můžou jet jenom dva válce, nebo je tam bug a to zobrazení ukazuje špatně a nebo ten dvouválcový režim potichu úplně vypnuli, než přijdou na to, jak ho udělat bezproblémový. Můžete to někdo, kdo máte po svolávačce, ověřit? Každopádné takový ten malinko neklidnější chod, který jsem při pečlivém soustředění registroval, jsem od svolávačky nezaznamenal.
 
Určite to nevypli. Vyčkaj času, 10min jazdy je primálo na závery ;). Na CX-5 nemáme možnosť na displeji vidieť kedy je režim 2 valcov zapnutý to majú len nové M6, takže ti neviem povedať z vlastnej skúsenosti kedy sa začal zase aktivovať. Ale na zahraničnom fóre majiteľ M6 písal, že režim 2 valcov sa opäť začal aktivovať asi po 100km od upgradu PCM (súčasne tak nejak aj i-stop tak to môže súvisieť aj s odpojením baterky pri upgrade)
 
Jen dodám, že těch 10 minut jízdy po městě bylo po cca 30 minutách na dálnici, takže auto bylo zahřáté.
 
Tak to asi opravdu chtělo najet nějaké kilometry - dnes jsem jel na dva válce mezi Hradcem Králové a Pardubicemi na tempomatových 110! A zjistil jsem to jen náhodou, když jsem se chtěl podívat na monitor toku energie, jelo to úplně hladce.
 
Ja som bol v servise v pondelok, dnes po 60km od servisu som si prvýkrát odkedy mám auto všimol nejaké podivné zvuky. Okolo 100km/h rýchlosti, keď som nezrýchľoval a šiel plynule, tak to hučalo ako zaseknutý subwoofer a keď som plyn pustil alebo naopak pridal, tak to prestalo, pri konštantnej rýchlosti sa to objavilo zas. Keď som neskôr šiel 60-80 tak sa to nestalo..

Budem to sledovať, ale neviem si vysvetliť ako výmena softwaru môže spôsobiť vibrovanie..
 
Back
Top