Thomas17
člen KLANu
- 37
Ahoj klubaci, mam takovy problem na mazde 6 2.0 DI 105kw.
Rozsvitila se kontrolka motoru coz beru ze dela zaslepeny EGR ventil a k tomu se samo rozsviti i kontrolka auticka ve smyku(ASR) byl jsen na diagnostice a to me hlasilo chybu na EGR-u a potom v ABS C1119 - Rizeni trakce skutecna redukce momentu - chyba obvodu.
Procital jsem fora at PL nebo americka a co jsem pochopil tak ASR je propojene s motorem takze jak skoci zavada na motoru tak hnedka skoci i tato zavada. Nasel jsem to pak i na mazdaclubu ze nekdo resil obdobny problem.
Proc to ale pisu jak mile mi skoci zavada na EGR-u tak mi prestane fungovat ASR a ESP ale ABS je funkcni, je to tedy normalni jev??? Kdyz se vlastne objevi zavada na motoru a tim padem se objevi i zavada C1119.
Bohuzel se nemohu dovolat Kubovi abych se ho zeptal na toto. Proto nevim jestli to resit nebo ne?
Kdyz kontrolky nesviti tak to funguje tak jak ma.
Dekuju za rady a pomoc pripadne jestli sem chodi Kuba tak at mi napise prosim. Dekuju Tomas
Rozsvitila se kontrolka motoru coz beru ze dela zaslepeny EGR ventil a k tomu se samo rozsviti i kontrolka auticka ve smyku(ASR) byl jsen na diagnostice a to me hlasilo chybu na EGR-u a potom v ABS C1119 - Rizeni trakce skutecna redukce momentu - chyba obvodu.
Procital jsem fora at PL nebo americka a co jsem pochopil tak ASR je propojene s motorem takze jak skoci zavada na motoru tak hnedka skoci i tato zavada. Nasel jsem to pak i na mazdaclubu ze nekdo resil obdobny problem.
Proc to ale pisu jak mile mi skoci zavada na EGR-u tak mi prestane fungovat ASR a ESP ale ABS je funkcni, je to tedy normalni jev??? Kdyz se vlastne objevi zavada na motoru a tim padem se objevi i zavada C1119.
Bohuzel se nemohu dovolat Kubovi abych se ho zeptal na toto. Proto nevim jestli to resit nebo ne?
Kdyz kontrolky nesviti tak to funguje tak jak ma.
Dekuju za rady a pomoc pripadne jestli sem chodi Kuba tak at mi napise prosim. Dekuju Tomas