• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Chyba C1119

Thomas17

člen KLANu
37
Ahoj klubaci, mam takovy problem na mazde 6 2.0 DI 105kw.
Rozsvitila se kontrolka motoru coz beru ze dela zaslepeny EGR ventil a k tomu se samo rozsviti i kontrolka auticka ve smyku(ASR) byl jsen na diagnostice a to me hlasilo chybu na EGR-u a potom v ABS C1119 - Rizeni trakce skutecna redukce momentu - chyba obvodu.

Procital jsem fora at PL nebo americka a co jsem pochopil tak ASR je propojene s motorem takze jak skoci zavada na motoru tak hnedka skoci i tato zavada. Nasel jsem to pak i na mazdaclubu ze nekdo resil obdobny problem.

Proc to ale pisu jak mile mi skoci zavada na EGR-u tak mi prestane fungovat ASR a ESP ale ABS je funkcni, je to tedy normalni jev??? Kdyz se vlastne objevi zavada na motoru a tim padem se objevi i zavada C1119.

Bohuzel se nemohu dovolat Kubovi abych se ho zeptal na toto. Proto nevim jestli to resit nebo ne?

Kdyz kontrolky nesviti tak to funguje tak jak ma.

Dekuju za rady a pomoc pripadne jestli sem chodi Kuba tak at mi napise prosim. Dekuju Tomas
 
Normální jev to není. U chyby EGR se objeví pouze P-čková chyba.
No prave jinde psaly ze kdyz nastane chyba na EGR-u automaticky se objevi i tato zavada.

A je pravda ze ta zavada na diagnostice nesla ani vymazat jen pouze tehdy kdyz se smazal EGR. A pak ASR i ESP funguje;) jedine me napadlo ze by se fakt neco podelalo na Egru ale co kdyz je odpojeny(zaslepeny).

Ani nevim ceho se chytit.
 
Když to píšou jinde, tak to tak může klidně být, nevím do detailu co je vše propojené. Já vycházím z toho, že jsem chybu C1119 nikdy nenačetl.
Když máš zaslepený EGR a X let bylo vše v pohodě (vycházím z tématu o EGR), tak bych tam chybu nehledal.
Po tel. si říkal něco o nějakém senzoru. Směřoval bych pozornost tam ;)
 
No prave jinde psaly ze kdyz nastane chyba na EGR-u automaticky se objevi i tato zavada.

A je pravda ze ta zavada na diagnostice nesla ani vymazat jen pouze tehdy kdyz se smazal EGR. A pak ASR i ESP funguje;) jedine me napadlo ze by se fakt neco podelalo na Egru ale co kdyz je odpojeny(zaslepeny).

Ani nevim ceho se chytit.

Právě jsem s toho také jelen už. Po pravdě nikdy jsem netestoval když se mi rozsvítil EGR jestli mi funguje ASR a ESP :) proto jsem psal co jsem psal. Ale jelikož je teď zima a já fakt hodně jezdím tak má člověk i šanci to otestovat. Jak říkám dokud byla závada na EGR-u nešla tahle závada smazat jakmile jsme smazali závadu na EGR-u tak šla smazat i tato závada.

Právě mě taky dost zaskočilo to že by EGR byl propojený i ze systémem ASR/ESP zkusím ještě se nějak spojit s kubou přeci jenom on by tohle měl vědět nejlíp si myslím ?

O tom senzoru jsem si to myslel ale to psaly že jim to hlásilo jiné závady. Aspoň co jsem pochopil jestli správně.
Ještě mě napadlo projít svorkovnice a prostříkat kontaktním sprejem. A další možnost odslepit EGR a zkusit jezdit tak jak to má být jestli nastane závada nebo ne. Pokud by nenastala znamenalo by to že ASR/ESP je OK a opravdu by to vyvolala závada na EGR-u.

Ztm se to od smazání nerozsvítilo uvidím teď v týdnu jak budu jezdit do práce. A případně počkám cca ty 2-3 dny jestli to samo zhasne apod.... a zkusím toho Kubu snad mě telefon tentokrát vezme :) vím že je hodně vytížen ale on jediný by mi mohl pomoct než bych se začal v tom všem zase hrabat :)
 
Zdravím páni, mám presne ten istý problém na tom istom motore. Podarilo sa vám to nejako vyriešiť?
 
Back
Top