• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor chybovy kod P0011 - casovani vackove hridele

dzodzo

výkonný člen KLANu
138
Zdravim, konecne mam naspat zlutu, ale po par minutach jazdy sa mi rozsvietila kontrolka "emisneho a palivoveho systemu" a diagnostika vyhodila chybovy kod P0011. Nie som znaly problematiky, takze ani neviem co to je vackova hridel :) ale symptomy su trasenie celeho auta na volnobeh a celkovo vobec v otackach do 2500. Auto stalo po buracke dlho v servise a u lakyrnika, je mozne, ze tam nieco napr. skorodovalo v motore? Stretol sa niekto s tymto chovanim? Mechanik sa s tym este nestretol, vo workshop manuale som aj nasiel diagnosticku proceduru, ale aj ked anglicky rozumiem, tak tejto auto-hatmatilke nerozumiem, hlavne tym skratkam OCV, PCM, DTC... viem vylucit iba tu 4. possible cause a to je remen, lebo auto ma retez. Alebo ak by ste niekto mali cesku verziu toho workshop manualu :)

1449666323723.jpg

1449666335630.jpg
 
No, jestli auto stalo dlouho v servise, tak by chtelo jeste napsat co vsechno se na nem delalo.
 
Boli narazene lave dvere u ridica aj vzadu, takze sa vymienali + prelakovanie zadneho lemu co sa lakoval 3 tyzdne predtym :) A prah bol trochu zohly, tak sa tiez musel asi vyrovnat. Naraz nebol vo velkej rychlosti (pri parkovani) ale je mozne ze sa tym narazom pohlo aj nieco v motore, ale tak to by servisakovi svietilo asi uz predtym.

1449670320901.jpg
 
tak to vyzera na ten bod 3 - variable valve timing actuator, nie som technik tak to neviem dobre popisat, ale vlavo na motore je taky napajaci kabel - update: zrejme by to mala byt OCV - oil control valve
ked sa zapoji, tak motor ma klapave zvuky, znie skoro az ako diesel a cely motor sa trasie
ked je kabel odpojeny, tak motor ma tichy zvuk, netrasie sa a pekne drzi volnobeh, ale samozrejme stale mi tam svieti ta varovna kontrolka

malo by to byt nejake taketo kolecko a ze to ma nejako optimalizovat chod motoru, riesili ste niekto podobny problem? vypada to, ze to je zrejme zalezitost L3 motorov aspon podla toho workshop manualu, je potrebne to cele vymenit alebo sa to da nejako "postelovat"?
podla toho postupu z workshop manualu sa to musi cele vymenit, pisu ze sa to neda ani rozoberat lebo je to "precision unit"

103321d1387140083-final-impacts-running-list-links-help-solve-issues-timimg.vvt.inside1.jpg
 
Poslední úprava:
no tak mam to konecne opravene, bol som s tym v mazda pavlice u znojma, bola to celkom palba ale auto uz zasa lita jako z praku a hlavne tam nesvieti ta otravna kontrolka

muselo sa vymenit to kolecko plus retaz a pri tom aj vymenit olej, kedze mi uz koncila aj technicka, tak mi rovno spravili aj to a na tej zistili, ze mam este rozhodenu geometriu kol (zrejme preto mi predtym auto pri brzdeni vibrovalo)

  • kolecko casovania 16800
  • retaz 3400
  • lyziny 3300
  • olej 1000
  • filter 200
  • stk+emisie 2000
  • geometria 800
  • praca 3500
  • celkom 31000
pytal som sa ci sa to mohlo nejako poskodit pri tej havarii, ale toto je skor unava materialu, pritom ze najcastejsie to odchadza u cx-7, tak mozno nejaky majitel cx-7 by vedel potvrdit ci uz s tym mal tiez problem, mne sa to stalo pri najazde cca 150000km
 

Podobná vlákna

Back
Top