• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Mne to prijde takovy preplacany a totalne bez nekdejsiho stylu BMW. Takovy "genericky", spatne se mi hleda cesky slovo. Bezcharakterni mozna. A prapodivne nevyvazeny v zadni partii (klesani zadi, kratoucky dvere...). Mozna je to ale cil, elektricky Mercedesy mi prijdou stylove takovy stejny, zahodit vsechno co ta znacka driv delala, jakykoliv nekdejsi rukopis, a udelat auto "jako treba z Ciny" (nebo odkudkoliv).

Traduje se ale, ze on i takovy typicky kupce BMW se dost promenil, znacka to hraje na mlady hipstery, castecne se taky hrabe do cenovych hladin nepremiovych znacek (to uz aspon desetileti), driv ty auta byly proti "prumeru" i proti bezny nemecky vyplate relativne o dost drazsi, takze ta zmena cilovky s sebou nejspis nutne nese zmenu stylu. MB to samy.
 
Hoši vy mi delate radost. Mame objednany ty Amaroky, ale mel jsem obtizne zvladatelne nutkani si ho k tomu privobjednat.
 
Mazdacky podvozek je nastrikany necim hutnym mazlavym; pusobi to jako “vosk”, docasny to asi nebude, kdyz trilety auto to tam porad ma, a porad nikde nerezne (vyjma svaru vyfuku).
Já jsem při výměně zimních kol za letní na naší "nové" CX-5 zjistil, že tam na podvozku ten vosk, či co to je, v cca 0,5-1mm tlusté vrstvě furt je. Otázkou ale je, jestli ten nástřik nebyl obnovován - auto je RV 2014, dotažený ze Švýcarska cca 2 roky zpátky. Do posledního KM byl ve Švýcarsku servisovanej v Mazdě, někde u Ženevy, což jsou kraje kde se taky asi solí o sto šest.
Auto jsme kupovali od známýho, kterej s tím nic v tomto smyslu nedělal. Když jsme se byli dívat na "referenční" CX-5, která od začátku jezdila tu v ČR a měla pouhých 67000, tak byl spodek absolutně bez vosku (a taky už podle toho začínal hnít). Otázkou je, jakou roli v tom u té referenční hrálo to, že podle papírů, co k tomu prodejce měl bylo to auto krom zadku omlácený snad ze všech stran a dělal se na tom kotel plechařiny (a bohužel, i když se někdo hodně snažil, to na tom autě bylo i tak vidět a v kombinaci se socka výbavou to bylo za tu cenu co za to chtěli, i s výraznou "jarní" slevou, neprodejný).
Abych se ještě vrátil k tomu vosku, tak moje podezření, že ta ochrana byla nějak obnovovaná se váže k tomu, že ve Švýcarsku je ta péče o auta zase někde jinde,¨byť teda v té žabožroutí části, kde je i Ženeva to není tak markantní jak v německé, ale pořát výrazně víc jak třeba u nás. Už jsme se naučili i vydrhnout a navoskovat služebák, než tam jedem, abysme nevypadali jak socky, protože auta obecně tam jsou napucovaný hezky. Holt je tam na to ten čas, peníze a ochota.
 
Jsou to idioti.🤦Vždyť je to kus historie a kus řemeslného umu.Na tohle by se vůbec nějaké ekologické ko...iny neměli vztahovat.Nerozumím tomu.🤷Je to krásná kára.😍
 
Krásný kočár. Na kolik takový mamut vyjde? Ale je pravda, že člověk pro takové auto musí mít využití. Parkovat v Praze bych s tím nechtěl 🫣 Na dovolenou pod stan někam do džungle optimální

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Krásný kočár. Na kolik takový mamut vyjde? Ale je pravda, že člověk pro takové auto musí mít využití. Parkovat v Praze bych s tím nechtěl 🫣 Na dovolenou pod stan někam do džungle optimální

Samsung S22 256GB Tapatalk

Diky. V Rakousku cca 2.3M (95k EUR), u nas pod 1.8M(!)

Tj. slusne penize myslim.

Jo, mame to jako hlavne vejletovy auto na jezdeni po rozbitejch cestach -- ne nutne offroad. Zatim se zda, ze to zehli nerovnosti luxusne. Castecne je to udajne tim, ze kabina je ulozena na ramu na silentblocich + samozrejme vysokoprofilove pneu. Takze jses proste od nekterych nerovnosti izolovany. Plus mame nejake lepsi tlumice (PanAmericana).

Ale sportovni auto to neni, projev proti M6 GJ opravdu rozdilny. Ma to takovy ten stredni moment na volantu, kdy to nic moc nedela. Resp. mozna jsem to vylepsil UPUSTENIM tlaku v pneu (na 2.1).. od te doby to je... mozna.. lepsi. Nebo jsem si proste trochu zvyknul.

Parkovani v PRG prekvapive ...prijatelne.. ma to 360 stupnu kameru a neni to tolik siroke. Ale zatim jsem zkousel jen jednou.. Pocitam, ze v dost mistech bude problem. Na druhou stranu muzes snadno vyjet na obrubnik.
1703492668749.png 1703492698217.png
 
Poslední úprava moderátorem:
Půjč mě ho 😂 PanAmericana? 177kw?
Já si jednou koupím taky expediční auto budu jenom jezdit a jezdit a jezdit… 😂

Já se díval jenom na foto, už vidím že jsi psal o té výbavě 👍🏻
 
Sorry ale ta cena je vazne ustrelena, 1,8M za amarok 🙄 neviem co ti tam nahadzali, ale skladovky na slovensku su okolo 62k vo vybave PanA. Kde su tie casy ked som kupoval v 2018 novu Navaru v plnej vybave aj s roletou, ramom a vypnou korby za 37k s DPH.

Ale inak pekny je, nech sluzi.
 
Sorry ale ta cena je vazne ustrelena, 1,8M za amarok 🙄 neviem co ti tam nahadzali, ale skladovky na slovensku su okolo 62k vo vybave PanA. Kde su tie casy ked som kupoval v 2018 novu Navaru v plnej vybave aj s roletou, ramom a vypnou korby za 37k s DPH.

Ale inak pekny je, nech sluzi.

kouknul jsem do SK konfiguratoru a opravdu je na Slovensku o kus levnejsi :cool:

Nicmene v plne vybave se uz blizis 1.8: Celková cena 1 788 956,- Kč (CZ). V AT 93k EUR.

Ad. Navara... tak my uplne nechceme, aby to auto bylo levne, ze jo? Cim levnejsi to bude, tim vic jich na silnicich uvidis...

Půjč mě ho 😂 PanAmericana? 177kw?
Já si jednou koupím taky expediční auto budu jenom jezdit a jezdit a jezdit… 😂

Já se díval jenom na foto, už vidím že jsi psal o té výbavě 👍🏻

My to mame jako vejletovy + auto na spatny silnice. Bydlime skoro v lese, takze tady se hodi.

Podle recenzi, co mam nastudovano, by pickup -- jako jedno z mala aut -- mel prezit rozbity cesty. Tj. typicky maly okresky a polnacky, ktery se mi nejvic libej.
 
Tak ja ked som kupoval Navaru v 2018 tak moc ich na cestach nebolo. O dva roky sa to zmenilo. A hlavne teraz uz pomaly predavaju jazdenky za tu cenu 😂

Tebe tam robi aj velky rozdiel kryt korby, to sa mi zda ze je cca 4k.

Ja ani neviem co by som si teraz kupil, rozmyslam pretad mazdu a neviem co miesto nej.
 
Tak ja ked som kupoval Navaru v 2018 tak moc ich na cestach nebolo. O dva roky sa to zmenilo. A hlavne teraz uz pomaly predavaju jazdenky za tu cenu 😂

Tebe tam robi aj velky rozdiel kryt korby, to sa mi zda ze je cca 4k.

Ja ani neviem co by som si teraz kupil, rozmyslam pretad mazdu a neviem co miesto nej.

No je fakt, ze na pickup musis mit trochu naturu. Ja jsem treba az u LIDLu zjistil, ze kvuli zadnim dverim do korbicky tam nedosahnu, musim tam lezt po ctyrech a leze mi pritom zadek :)) Nastesti ho mam hezkej, takze to asi tolik nevadi. Ani pred nastoupenym LIDLem.

Jinak jsem uvazoval o:

nove GLC kombi/coupe (zavrzeno kvuli plastovejm listam)
GLE (vlastni ani nezavrzeno, jen jsem ho nekoupil)
nova 5 (tedy jeste nebyla, moc dlouha)
nove E-klasse (maji v "country" verzi) -- lakave
X5 (nemel jsem moc cas zkoumat)
X6 -- v konfiguratoru jen kola s nizkym profilem
Volvo 90 (je dost dlouho na trhu)
Ranger Raptor (horsi interier, silene zere)
F150 -- moc siroky
 
Back
Top