• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

To si nemyslim. Ale ...

Beru zpet, video je to pekne. Ale ne kvuli autu, ale kvuli Rastovi ;).
Rasto je nejlepsi ridicsko-technologicky orientovany CZ/Sk tester.
Umi premluvit 3 nejlepsi sportovni juniory k zavodu a pujcit si okruh, aby se ukazalo, ktery z ostrych hatcbacku je nejostrejsi a proc.
Opak kecu papouskujicich propagacni slogany vyrobcu a slintani nad velikosti palubnich displeju a "krasnymi" krivkami plastovych mrizek chladicu :)
A hodne me oslovilo, jak angazovane se postavil za ridice buusu, ktery se dostal do zeleznicni pasti.
 
Min. zvuk motoru je tam moc dobrý... :)
Aby nebyl, za 200 kEur. Za stejne penize koupis hodne slusny sportak pro zabavu a rodinne SUV k tomu, coz mi dava praktictejsi vyznam.
A pro me prekvapeni, ze ani za takovou sumu nelze od Italu koupit dokonale auto, kteremu nelze nic vytknout:)
 
Jestli si nekdo pomyslel na Corollu v kombiku, tak uz jsou k vyzkouseni u dealeru. Vcera jsem se svezl s 2.0 hybrid. Zkuk vytaceneho motoru byl docela znat i pres docela slusne utlumeni. Ale jinak to jede docela pekne, podvozek mi prisel slusny. Ale nejsem @Buddha, abych psal obsahle recenze ;). Ani tak zkuseny jezdec.
Reagoval jsem pouze na hlad po nezverejnenych informacich. Uz se to nebude opakovat, je jich vsude dost :)
 
Já si rýpnu. Šokuje mě ten posed za volantem a ručkování. To bych od profíka nečekal. Být takhle nalepený na volantu je prostě špatně.
Sedí úměrně svému vzrůstu tak, aby měl volné ruce na korekce driftu, co je na tom zvláštního. Přece se tam nebude rozvalovat jak zborcené harfy tón. ;)
 
Podle mě sedí příliš blízko, úhel rukou v loktu je příliš ostrý. Je tak blízko, že by ho mohl zranit airbag. Já se učil, že ruce mají být mírně pokrčené. Úplně stejné nastavení doporučují i profíci. Nechci se hádat, ale to je taky důvod, proč musí ručkovat. Mimochodem, nejjednodušší způsob, jak si nastavit volant pro ruce je položit napjatou paži přes volant tak, aby se zápěstí dotklo věnce volantu. Takhle to učí třeba Walter Röhrl, stejnou metodu doporučují i na TopSpeed.sk, stejná videa jsou i na Youtube atd. Např. tady:

.
 
Já si rýpnu. Šokuje mě ten posed za volantem a ručkování. To bych od profíka nečekal. Být takhle nalepený na volantu je prostě špatně.
To je vyzkumnicky posez, soustredeni se na detail. Kdyz lital po okruhu, sedel uplne jinak ☺
 
A cos cekal? Pasove vozidlo? :D

Mimochodem, dnes jsem poprve zahledl Kia Stinger v provozu. V sede barve to uplne zapadlo mezi ostatni auta. Kdybych to auto nemel v oku, ani si ho nevsimnu. No zrovna v dobe, kdy si rikam, ze si nakup Stingera jeste odlozim (cca na rok 2023) :D.
 
A cos cekal? Pasove vozidlo? :D

Mimochodem, dnes jsem poprve zahledl Kia Stinger v provozu. V sede barve to uplne zapadlo mezi ostatni auta. Kdybych to auto nemel v oku, ani si ho nevsimnu. No zrovna v dobe, kdy si rikam, ze si nakup Stingera jeste odlozim (cca na rok 2023) :D.
Záleží, co od Stingra očekáváš. Mě překvapila vnější velikost a zklamaly jízdní vlastnosti, protože jsem myslel, že cílí na řidičsky zábavnou konkurenci BMW 3, ale on je to majestátní luxus ala BMW 5. S řadou nedodělků. Nicméně za 5 let to bude úplně jiné auto, viz původní a dnešní Huindai Santa Fe.
 
Mě překvapila vnější velikost a zklamaly jízdní vlastnosti, protože jsem myslel, že cílí na řidičsky zábavnou konkurenci BMW 3, ale on je to majestátní luxus ala BMW 5. S řadou nedodělků.
Taky jsem zvědavý spíš na Genesis G70, přijde mi kompaktnější.
 
Opravdu by chtěl někdo z nas fanousku konvencnich spalovacich motoru něco jako je tohle...?
Jsem rad ze zemřu s benzinem(naftou)v nadrzi :D
 
Ne, Teslu ne. Ale elektromobil klidne.

Pak ale patrne nejsem fanouskem konvencnich spalovacich motoru. Nicmene, kdyz to takhle napises, tak to je jako by ses ptal slavisty, zda by sel s Tebou fandit sparte v derby :D.
 
Dneska jsem, ač nerad, moderoval diskusní blok "elektromobilita". Abych to nadšeným průkopníkům elektromobilů ztížil, pozval jsem taky Honzu Koubka. Závěry jsou neradostné. Ač jsou "tramvaje" dražší, nabíječek nemají dost a řídit je není žádný zážitek, stejně v nich do 10 let bude jezdit většina majitelů nových aut. Prostě nám to nařídí. Tak si užívejme zvuk a vlastnosti "fosílií", dokud máme tu možnost.
P.S. ještě že Andrej je zarytý odpůrce elektromobilů, tak získáme nějaký čas navíc.
 
Taky bych tedy Teslu, zvlášť model 3 nechtěl - ale hlavně kvůli vzhledu a hlavně dílenskému zpracování podobnému Dacii nebo Ladě. Jinak i když se beru jako člověk který rád řídí a mám rád auta a neberu je jen jako prostředek pro cestu z bodu A do bodu B, tak si jako druhé auto elektromobil dokážu představit. Dokonce mít na něj, tak bych neváhal a klidně bych, pro mé každodenní cesty do práce a zpět, do něj investoval. Jsem zvědav i na to elektrické Citigo od Škodovky. Pokud bude reálný dojezd okolo 200 - 250 km proč ne.
Ale určitě to není pro každého. Člověk musí mít, kde v prvé řadě nabíjet - u mne třeba mám takovou možnost v práci a vím, že minimálně 2 zaměstnanci firmy/kolegové mají BMW i3 a využívají toho.
Rozhodně to není pro osoby typu bydlím na sídlišti v Kladně a ráno jedu na Šárku, kde to nechám někde na ulici a dále MHD. A právě protože, v ČR většina lidí ve městech garáž nemá, bude ten rozvoj trvat trochu déle. Nebo to bude vypadat jako na známém odkazu níže.:D

https://auto-mania.cz/video-ukazuje...stich-az-budeme-vsichni-jezdit-elektromobily/
 
Taky bych tedy Teslu, zvlášť model 3 nechtěl - ale hlavně kvůli vzhledu a hlavně dílenskému zpracování podobnému Dacii nebo Ladě. Jinak i když se beru jako člověk který rád řídí a mám rád auta a neberu je jen jako prostředek pro cestu z bodu A do bodu B, tak si jako druhé auto elektromobil dokážu představit. Dokonce mít na něj, tak bych neváhal a klidně bych, pro mé každodenní cesty do práce a zpět, do něj investoval. Jsem zvědav i na to elektrické Citigo od Škodovky. Pokud bude reálný dojezd okolo 200 - 250 km proč ne.
Ale určitě to není pro každého. Člověk musí mít, kde v prvé řadě nabíjet - u mne třeba mám takovou možnost v práci a vím, že minimálně 2 zaměstnanci firmy/kolegové mají BMW i3 a využívají toho.
Rozhodně to není pro osoby typu bydlím na sídlišti v Kladně a ráno jedu na Šárku, kde to nechám někde na ulici a dále MHD. A právě protože, v ČR většina lidí ve městech garáž nemá, bude ten rozvoj trvat trochu déle. Nebo to bude vypadat jako na známém odkazu níže.:D

https://auto-mania.cz/video-ukazuje...stich-az-budeme-vsichni-jezdit-elektromobily/
Racionalni pohled mas. Bohuzel soucasna ekonomika e-mobilum nepreje.
I3 stoji hodne pres mega, je to luxusni treti auto do velkomesta.
E Golf se jen taktak vejde do milionu, Mazda 3 s G120 stoji polovinu i se slusnou vybavou, dojezd neni 300, ale 600km a prekvapeni prinese akcelerace. Papirove vyssi vykon, o 1/3 vyssi kroutak oproti Mazde prakticky od 0 otacek
a presto zeychli na 100km/hod o vterinu pomaleji. Proc asi?
 
Back
Top