• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Cukání motoru

Ahoj,

tak vstřiky opraveny, ale cukání bohužel nepřestalo...
Chlap u kterýho jsem byl naposled tvrdil že by zkusil vyměnit regulátor tlaku paliva (čidlo?). Normální auta na volnoběh prý mají kolem 30 MPa, u mě to na volnoběh ukazovalo 48-50 MPa.

Druhý nápad byl plynový pedál - nebo něco s tím souvisejícího, že tam v jednu chvíli něco není souměrné a až když se šlápne na plyn více tak se to srovná.
Byly tam dvě hodnoty jedna se vůbec nehýbala, ta druhá normálně rostla od nuly. Až když se to dostalo na 2,7 tak pak i ta druhá hodnota skočila z 0 na 2,7 a pak už se to zvedalo synchronně.

Na konci ale dodal, že se v Mazdách moc nevyzná a že neví jestli jedna nebo druhá hodnota tak nemá být.

Další rada od jinýho mechanika byla vyzkoušet jestli auto ještě zrychluje při 160, že když by to dostáhlo na 160km/h a už nezrychlovalo, tak by to bylo hodně špatný, ale jel jsem s tím i 180 a pořád by to i zrychlovalo dál.

Diagnostika stále neukazuje žádnou chybu.
 
Problem ti nezavidim, ale neumim ani konkretne poradit. Ty sam uvadis i pomerne nekonkretni popis toho, co jste vycetli z diagnostiky. Podívej na tom plyn.pedalu podle me neni resit-proste to napichnes, zobrazis si zive data a pokud plynovy pedal chodi po zmacknuti az nekam do cca 85-90% nevidel bych ja osobne problem. Do 100% obvykle ty auta nechodi. Ten plynovy pedal je pokud je mi znamo,jen obycejny potenciometr. Nic vic.

Na kontrolu cidel potrebujes spravne tovarni hodnoty. Pak muzes promerovat bud klasicky,nebo pres diagnostiku kde co. Ale musis znat ty spravne hodnoty.

Regulator tlaku paliva zni pravdepodobne, to mi neprijde jako blbost (projevy+tebou popsane hodnoty mimo ramec,ktery uvadis).

Ja bych s tim sypal k opravdu dobremu diagnostikovi, Bosch servisu,nebo do autorizaku. Abys neskoncil za "mensi" penize v kolecku neprilis dobrych servisu,kde vymenis prvni posledni, pricemz podstatne drazsi servis by adresoval zavadu na prvni dobrou a hned.
 
Ahojda, koupil jsem mazdu cx5 2,2 d r. v. 2013 motor startuje, jede hezky, ale někdy motor cuká, podřadím a stále, uberu plyn a nic , na volnoběh nic, ale přidám plyn a klepe se motor, potom jakoby se chytil a frčí normálně, nevíte o co jde? Filtry, oleje vymeneny. EGR ventil vyřazen. Díky
 
Poslední úprava moderátorem:
Zdravím,
CX-5 2,2 D, AT, 2012, 267 000 km začala po přidání plynu cukat, ručně jsem přeřadil, pak to jelo klidně. Nejdřív to vypadalo na převodovku, ale v servise udělali diagnostiku, důkladně to projeli (cukání, přeřazování, nouzový režim....) a zřejmě odešel senzor tlaku paliva. Dva dny to nechali stát a pak jim to ukázalo nesmyslně vysoké číslo. Senzor je na liště, takže se musí vyměnit celá lišta tj. cca 40 000. Máte někdo dobrou radu?
 
Back
Top