• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Deaktivace aktivni kapoty

Tady úplně na konci videa je vidět, když už je kapota "vystřelená"

Teoreticky by stačilo ty vystřelovací tyče demontovat a jede se dál.
 
@pantauleo Myslím, že určitě mít bude. Všeobecně se o tom spíše jen neví, že aktivní kapota je součástí výbavy většiny aut. Výrobcům to pomáhá mimo jiné při EuroNCAP a hodnocení střetu s chodci.
 
Jo, jo @Max6 máš pravdu, web prostě vydal jen tuto fotku a dá se soudit, že se tam toho událo rozhodně více :rolleyes:

Téma mě zaujalo obecně, tak jsem trochu lezl po stránkách světa. Rozhodně já bych do bezpečnostní integrity vozů nezasahoval. Jedna věc bude ušetřit peníze/práci/starosti při "neškodném" vystřelení a druhá, když to úmyslně nezafunguje při fatálnější srážce s chodcem atp. Pokud opomenu neopomenutelný humánní rozměr nehody či následků s tím spojených, tak i souboj dvou pojišťoven, kdy každá chce neplatit, bych rovněž neriskoval :(

Nicméně i na původní dotaz lze např. najít téma "active bonnet canceller". Z obrázků si již jen dovozuji, že pro vyřazení patron asi prosté odpojení stačit nebude, zřejmě se elekronice podvrhne "falešná smyčka" či tak něco a pokyn k výstřelu pak zafunguje "do prázdna".

Tak raději přeji další a další kilometry bez nehod (!)
 
Inak len pre úplnosť CX-5 aktívnu kapotu nemá (tá opačne skosená hrana kapoty aj tak musí preseknúť každého chodca napol :grinning: ).
Dá sa to nájsť na stránkach EURO NCAP v podrobnom hodnotení.

1643888985428.png
 
Tak trojka aktivní kapotu také nemá. Tak aspoň nějaká pozitivní zpráva. Dík myscho.
 
Vrátil bych se k příspěvku #1 poradí někdo s deaktivací?
 
Tak zkus napsat @shr3k . Kdyby ti stačilo jen na chvíli, třeba při dovádění na okruhu a pod..., tak by mělo postačit jen odpojit samotný patrony (bude potom svítit chyba na palubce) a až je zase zapojíš, tak jen promažeš chyby Forscanem.
 
Tak zkus napsat @shr3k . Kdyby ti stačilo jen na chvíli, tak by mělo postačit jen odpojit samotný patrony (bude potom svítit chyba na palubce) a až je zase zapojíš, tak jen promažeš chyby Forscanem.
OK dík domluvím se.
 
Back
Top