• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel EGR ventil

Jen_mike

nový člen
13
Dobrý den,
Před dvěmi měsíci mi začala chcipat má Mazda 3 BK, jedná se o naftový motor 1.6 80kw. Chcípne to zničeho nic a pak se buď může jet, a jede to úplně v pořádku, nebo nejde nastartovat, nebo chytne ale hned chcípne. Byla u mechanika kde oprava stala bez mála 50k, říkal že vyměnil klapku a nějaký řemen, a kompresor klimatizace který měl vyhazovat chybu. Dnes jsem si auto vyzvedl z opravny, a po 120km, to začalo dělat znovu, nevíte někdo po čem jít?
 
nevim...ted jsem tu psal jak servisi jsou svine nic vic...resil jsem s kamaradem ale je to mimo mazda tema..ma octavku cng..a hruza!!!!!!!!co zazil..jak v servise jeste v zaruce a nemluve po tom!!!a proc? jenom ze nenarazi na podstiveho a moudreho opravare...proto clovek musdi tzto rady hledat na zahranicnich videich..kde vsechny tyto nekale púraktitky odhaluji a radi jakl opravit chybu za 10dolaru a ne se nechat ojebat doslova v servise..bohuzel..a vis co nakonec to bylo u te skody?? ktera mu nejela..cukala..atd...a??po vymeneni pul motoru behem 10 navstevach v servisu za 100k!!!...byla to mnou vygooglovana a najita chyba v lambda sonde za katalizatorem!!! ktera je nezkutecna nachylna na cng mereni a chod motoru..protoze kdyz se neda 100proc original za 8000tis...tak se stane presne co jemu...ale to nejhorsi!!! zadny servis to neodhalil!!!kurvy jedny...stavas se totiz jejich dojna krava..uplne bez citne..jdu blit
 
nevim...ted jsem tu psal jak servisi jsou svine nic vic...resil jsem s kamaradem ale je to mimo mazda tema..ma octavku cng..a hruza!!!!!!!!co zazil..jak v servise jeste v zaruce a nemluve po tom!!!a proc? jenom ze nenarazi na podstiveho a moudreho opravare...proto clovek musdi tzto rady hledat na zahranicnich videich..kde vsechny tyto nekale púraktitky odhaluji a radi jakl opravit chybu za 10dolaru a ne se nechat ojebat doslova v servise..bohuzel..a vis co nakonec to bylo u te skody?? ktera mu nejela..cukala..atd...a??po vymeneni pul motoru behem 10 navstevach v servisu za 100k!!!...byla to mnou vygooglovana a najita chyba v lambda sonde za katalizatorem!!! ktera je nezkutecna nachylna na cng mereni a chod motoru..protoze kdyz se neda 100proc original za 8000tis...tak se stane presne co jemu...ale to nejhorsi!!! zadny servis to neodhalil!!!kurvy jedny...stavas se totiz jejich dojna krava..uplne bez citne..jdu blit
S tím souhlasím

Závada se našla, je to EGR ventilem, kdyby měl někdo podobný problém alespoň ví po čem jít a třeba nebude zbytečně vyhazovat x tisíc z okna. Já mám teď EGR ventil zaslepeny, ale takto jezdit nechci, takže teď mi většinu času bude stát před barákem. Jaký EGE ventil se do toho dává? Nebo kde ho sehnat?
Vin: JMZB14Y271509046
 
S tím souhlasím

Závada se našla, je to EGR ventilem, kdyby měl někdo podobný problém alespoň ví po čem jít a třeba nebude zbytečně vyhazovat x tisíc z okna. Já mám teď EGR ventil zaslepeny, ale takto jezdit nechci, takže teď mi většinu času bude stát před barákem. Jaký EGE ventil se do toho dává? Nebo kde ho sehnat?
Vin: JMZB14Y271509046
EGR tam přijde Y605-20-300A, Y605-20-300B nebo Y605-20-300C (ve VIN ti chybí písmeno K)

Seženeš tady třeba:
 
Když budeš mluvit německy tak AGR když anglicky tak EGR a když česky tak Ventil Recirkulace Výfukových Plynů takže VRVP ?

Protože u nás hodně frčí VW který je z dojčlandu, tak se setkáš s pojmenováním AGR
 
Když budeš mluvit německy tak AGR když anglicky tak EGR a když česky tak Ventil Recirkulace Výfukových Plynů takže VRVP ?

Protože u nás hodně frčí VW který je z dojčlandu, tak se setkáš s pojmenováním AGR
Děkuji moc za vysvětlení, jsem zase o něco chytřejší.
Měl jsem za to že každý je nějaký rozdíl mezi AGR a EGR
 
Už jsem bezradný, když se auto dostane do záběru chcípne to, na volnoběh když se to vytočí k 2tis. Otáček. Neví někdo co by to mohlo být?
 
Zdravím všechny Mazdaře, velice doporučuji autoservis Ledce u Plzně (pokud jste někdo z Plzně a sháníte dobrý servis) pan je moc šikovný a ví co dělá a o čem mluví.
Závada na mé trojce byla v tom že všechny výfukové plyny z EGR ventilu šli na čidlo tlaku paliva, a to se tím odpálilo a neplnili svoji funkci. Když se vyměnil EGR ventil tak se předchozí automechanik vysral měnit čidlo.
Ale naštěstí teď je čidlo vyměněné, a Mazda jezdí.
 
aha..wau..ted se chystam napsat podobne vlakno..s problemem..auuu...neco podobneho..auto asi pred mesicem zacalo chcipat v zaberu..pri predjiydeni atd..vyskakovala chyba motoru s kody..p0089-21 a p1180..oboje spojeno s palivem..nizka hladina ci regulace..zacalo to pri mlze..pak asi mesic dobry..ted mlha jak krava a uto uplne v riti..sotva jelo..chcipalo..v zatahu..a chyby??!!! tz vole..uplne vse oranzove v diagnostice!! omg... na jare mi odesel alternator..taky vse blikalo..ale toto je jine..po vymene alůtiku vse ok..chapu..muze odejit vysokotlake cerpadlo..regulace jeho..palivovy filtr..nebo jak pises to cidlo dojebane od vyfuk.plynu...ale toto je masakr..auto je uplne mimo..elektronicky...jlasi sto chyb..prosim nekdo radi..dik

ty jo a kde je to cidlo?? ze na nej jde egr vyfuky
 
ty jo a kde je to cidlo?? ze na nej jde egr vyfuky
Mělo by být někde kolem EGR ventilu, já mám doma pouze to totálně spálené. Dělal mi to až 8mí mechanik který věděl kam sáhnout a uměl číst hodnoty z diagnostiky. Ostatní mechanici mi říkali že auto je v pořádku že s ním nic není, nebo jako pan zábraha z Plzně který jen měnil díly, vzal ji 50k a auto dělalo pořád to samé

aha..wau..ted se chystam napsat podobne vlakno..s problemem..auuu...neco podobneho..auto asi pred mesicem zacalo chcipat v zaberu..pri predjiydeni atd..vyskakovala chyba motoru s kody..p0089-21 a p1180..oboje spojeno s palivem..nizka hladina ci regulace..zacalo to pri mlze..pak asi mesic dobry..ted mlha jak krava a uto uplne v riti..sotva jelo..chcipalo..v zatahu..a chyby??!!! tz vole..uplne vse oranzove v diagnostice!! omg... na jare mi odesel alternator..taky vse blikalo..ale toto je jine..po vymene alůtiku vse ok..chapu..muze odejit vysokotlake cerpadlo..regulace jeho..palivovy filtr..nebo jak pises to cidlo dojebane od vyfuk.plynu...ale toto je masakr..auto je uplne mimo..elektronicky...jlasi sto chyb..prosim nekdo radi..dik
Aajjj, to mě mrzí. Já už bohužel svoji 3ku nemám, nějaký cizinec mi nedal přednost a auto skončilo jako totalka ?. Teď jezdím s Octavii MK1 a je to strašný pekáč. Už se znovu koukám po nějaké nové mazde, ale tentokrát hledám benzín
 
Back
Top