• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor EMERGENTNI cidlo/senzor chladici kapaliny

Junqueira

výkonný člen KLANu
496
Ahoj cestou na chalupu mi zacla varit voda. Po volani na asistenci jsem se rozhodl ze 90km dojedu. Stavel jsem 18x a jel to 11hodin. Ze by mi nejak mizela jsem nepozoroval. Dolil jsem do chladice i expanzky cca to co mi vyficelo a pak nic neubilo. Dle ELM a scanmasteru se freeznula chyba P0117 engine coolant temperature sensor 1 circuit low. Cidlo stoji pak korun jestli je to tim. Ale kde je? V servisnim manualu ani na tech ruskych strankach nic. Jen termostat. Kdyz jsem koukal od remenic tak nejaky sedy konektor tam je. Je ten senzor nekde v tech mistech nebo uplne nekde jinde? Na predeslem aute byl v bloku motoru uplne jinde. Jsem tu na tyden takze pokud to nebude u termostatu a nejaky alespon trochu rozumny pristup, tak to zvladnu na chalape. Druha moznost je dojet do Fordu cca 18km, tam by meli ten motor znat ne? Pripadne co jineho to muze byt. Ale dle toho kodu a co jsem nasel je to na 80% cidlo.
Dekuju moc za odpoved.
 
Cidlo i termostat dnes vymeneny. Ale hreje se porad. Jen cidlo uz ukazuje pres ELM hodnoty. Ale nejak skokove ze tam nejakou dobu je 25 a pak najednou 60 atd. Nevim jestli je to tim, ze je to jen takova hracka a nebo problem nekde na kabelu mezi cidlem a ECU. Take rucicka teploty vyditelne klesa behem chvile k pulce, kdyz bez nastartovaneho motoru pustim topeni. Sahara sepina sama i bez aktivace klimatizace.
 
Back
Top