• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Hodnoty korekcí vstřiků u motoru RF

Rychlouš

nový člen
6
Zdravím Mazďáci,

existuje nějaký způsob jak doma vyčíst korekce vstřikovaného množství paliva u 2.0D 103kW? Mám Forscan a Delphi a v nich najdu jen uložené korekce po kalibraci.

Motor má na volnoběh příšerně hrubý chod, tak bych potřeboval zjisti jestli nějaký vstřikovač nezlobí.

Díky moc !
 
INJ1_CMP Fuel injector No.1 Correction Value [mm3/stroke] - aktuální hodnota při daných otáčkách a zátěži
 
No ale to je právě jen pro první válec - ostatní tři v PIDech chybí.
INJ2_CMP, INJ3_CMP, INJ4_CMP ve ForScanu určitě jsou. Navíc korekce po kalibraci jsou neustále aktualizovány, není důvod, proč neprohlédnout ty. Jsou na různé tlaky v mikrosekundách.
 
Opravdu je ve Forscanu nemám (nakonec ani pro první válec) - viz screeny. Stejná situace je i v Delphi. Na korekce po kalibraci jsem koukal, ale ty se nezdají kdoví jak špatné. Ale motor vibruje, cuká, a po 50km regeneruje filtr.

Screenshot_20230905_084214_com.astech.forscanlite.jpg Screenshot_20230905_111317_com.astech.forscanlite.jpg
 
2x -40 ms při 140 MPa je už dost, moc protékají. A teď se dívám, INJ1_CMP je k dispozici až u 2.2.
 
Děkuji za objasnění. Tím pádem nemá smysl jet na origo diagnostiku, protože by kompenzace taky nevyčetla a mám se řídit těmi kalibracemi?

Díky , M.
 
Back
Top