• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika i-eloop inspection required

B

Barry

host
Zdravím vás
objevila se mi hláška i-eloop inspection required. Vím teoreticky co to je a jak to funguje. I-stop i eloop je teď automaticky deaktivovan a bliká oranžová kontrolka i-stopu. Je mi jasné, že auto píše, ať to nechám zkontrolovat. Už mám domluvenou diagnostiku. Jen předem... Nemá s tím, prosím, někdo už nějakou zkušenost? Doufám že to byl jen třeba náhlý pokles napětí, které zapříčinilo chybu...hláška se jen smaže a bude vše zase frčet jak má. Zapomněl jsem deaktivovat start/stop. Auto po 4 km chciplo. Po sešlápnutí spojky při opětovném startu jsem hned držel deaktivaci. Možná jsem byl na něj moc rychlý a elektronika se pohádala .
Za jakékoliv úvahy díky
6 GJ/2013 benzín 121kw
 
Ja dolil baterku destilkou a nechal dobit... od te doby vse ok hlavne prvni clanek u motoru byl na minimu ostatni pod pulkou.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja dolil baterku destilkou a nechal dobit... od te doby vse ok hlavne prvni clanek u motoru byl na minimu ostatni pod pulkou.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Četl jsem že baterkou to je když píše přímo Baterry inspection required. Nicméně baterka je 3 měsíce stará a už bezúdržbová. No zkusím nabít, to je to nejmenší. Musel jsi pak přes diagnostiku smazat hlášku nebo zmizela sama?
 
Četl jsem že baterkou to je když píše přímo Baterry inspection required. Nicméně baterka je 3 měsíce stará a už bezúdržbová. No zkusím nabít, to je to nejmenší. Musel jsi pak přes diagnostiku smazat hlášku nebo zmizela sama?

Sorry prehlid jsem ten i-eloop, ale chovalo se to podobne, blikal mi start stop a vypnul se i-eloop. Nic jsem nemazal, vyndal jsem baterku dolil jsem ji a nechal v garazi poradne nabit a pak vratil. Vse se tim asi smazalo a od te doby zatim klid.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sorry prehlid jsem ten i-eloop, ale chovalo se to podobne, blikal mi start stop a vypnul se i-eloop. Nic jsem nemazal, vyndal jsem baterku dolil jsem ji a nechal v garazi poradne nabit a pak vratil. Vse se tim asi smazalo a od te doby zatim klid.


Sent from my iPhone using Tapatalk
To se právě bojím že nebude jen baterkou no , když je to kontrola i-eloopu. Ještě prosím tě, je nějaký zvláštní postup při odpojení baterky (klíč, rádio, okna) ? Ikdyz, stejně ji napíchnu na autě, ale pro zajímavost. Díky
 
To se právě bojím že nebude jen baterkou no , když je to kontrola i-eloopu. Ještě prosím tě, je nějaký zvláštní postup při odpojení baterky (klíč, rádio, okna) ? Ikdyz, stejně ji napíchnu na autě, ale pro zajímavost. Díky

klic je v poho, ale okna a radio musis nastavit znova, myslim ze i palubni nastaveni radia a auta


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zdravím všechny, dnes na mě vyskočila přesně tato hláška i-eloop inspection required a něco dalšího, ale to jsem nestihl dočíst. Svítilo to max. 5 vteřin, pak hned zhaslo. Autem jsem jenom zajížděl do domu, tedy bylo studené a popojelo nějakých 10 metrů, to stejné jsem musel udělat ráno. Tedy dva studené starty v zimě, věřím, že pro auto nejsou příjemné, ale zvládnout by to mělo bez problémů. Baterku jsem kupoval novou minulou zimu.

Máte s tím někdo zkušenost? Předpokládám, že @Barry zakladatel dotazu mi po dvou letech neodpoví.

Mazda 6, 2.2 Skyactiv-D
 
Back
Top