• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Klavírní lak

mastif

rodinný člen KLANu
835
Nedávno jsem viděl nějaké video, které mně inspirovaly, jak udržovat klavírní lak bez poškrábání jakoukoliv hadrou. Koupit papírovou pásku a postupně ty plochy olepovat a odtsraňovat prach a bordel. Něco jako váleček na oděv. Tak jestli to už někoho napadlo předemnou tak sorry, jsem druhej. :p
 
Proč by nemělo, je to stejný jako když lepíš třeba krycí sklo na mobil, taky to musíš zbavit prachu nejlépe papírovou páskou. Co je poškrábaný, tak to jedině rozleštit. Tohle chytání prachu na pásku je spíš pro majitele nových aut, co to eště nemají poškrábané, a při první příležitosti by to přejeli nějakou hadrou a zůstaly po néí ty blbý vlasový škrábance.

Se tady řešilo jak na údržbu teho laku. Tak dávám tip.
 
Díky za osvětlení, no mně přijde klavírní lak takový, že se na něj špatně podívám a už je poškrábaný. ? Tak se ptám. ?
 
Nápad určitě dobrej nebo aspoň zamyšlení-hodnej, ale za sebe, než se bát kdy mi spadne šušeň z nosu a poškrábe mi tuhle krásu, tak bych na to raději nechal nanést silnější vrstvu laku. Pak už bude jedno čím to člověk vyčistí aniž by u toho nedostal infarkt z totálně zeškrabanýho dílu interiéru.

Auto se stejnak dá používat i bez těch interierových plastů, byť to vypadá trochu punk, ale člověk aspoň může auto používat než mu to v lakovně stříknou.
 
Back
Top