• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Koupě CX-30

Lukkis

nový člen
1
Ahoj všichni,

rád bych všechny zkušené požádal o radu. Přemýšlím o koupi ojeté CX30. Už nějakou chvíli načítám tohle fórum, mám přečtenou řadu testů, ale raději bych dal na zkušenosti lidí, co ji opravdu mají.
Koukám se na motorizaci Skyactive-X (132kw). Nejlépe AWD. Manuál.
Můj dotaz: na co si dát při výběru pozor? Jak je to s výměnou brzd (slyšel jsem, že u CX50 se mění po 60tis km)? Jak s rozvody? Koukat se spíše po autech okolo 30 tis km. Nebo se nebát jít i na 60 000 km? Byl bych nerad aby na me po koupi vozu vyskočil nějaký strašák typu pravidelný servis který odhalí opravu za dalších 40 000 Kč.

Moc moc děkuji za odpovědi.
 
Ahoj,
nájezd není rozhodující. Důležitější je celkový stav auta. Co třeba se objednat do nějakého servisu a nechat všechno zkontrolovat, projet přes diagnostiku, vytáhnout si servisní historii atd. Pak nebudeš muset řešit, že na tebe "vyskočil nějaký strašák".
 
Koupil bych neco, kde byla zaplacena prodlouzena zaruka, a tim padem odpada strach z toho, aby neprisla nejaka oprava. V dobe, kdy se prodavala nova CX-30 a 3 uz zaruka pokryvala prakticky vsechno. Standardni je trileta, rozsirena, ktera se dala koupit a nebo ji prodejci davali v akci zdarma, je petileta.
 
Ta prodloužená záruka se dá i zpětně dokoupit, pokud má auto stále tu tovární. Tak pak koukat po kouskách, co jsou aspoň v té tovární a rozšířit. Drahé to není. Jinak na těhle nájezdech koukat spíš na celkový stav, kotouče by při normální jízdě měly být stále původní, tím pádem budou nejspíš "před výměnou", ale je to hoooodně o stylu jízdy. Někomu vydrží klidně 100tkm. Zadní dřív zreznou, než se sjedou a tam je výměna většinou věcí estetiky.
Zkontrolovat chladič vody, to je asi jediné, kde by mohla být případně dražší oprava (kolem 20k). Ale když je auto v záruce, jde to za Mazdou. Vzít tedy ideálně kousek, kde už je to vyřešené 🙂
Takže spíš si vzít měrku laku a detailně projít místa, která by se objevila jako lakovaná.
 
Back
Top