• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Kouř z výfuku

orik007

nový člen
17
Ahoj

Pote, co se mi komplet vysypal filtr pevnych castic, tak mi ho Kubajs uplne odstranil. Lehce to vic kourilo, ale nijk zvlast, dyz sem na to dupnul, byl tam nakej oblak.

Asi tak po 2 letech mi zacal klapat motor a technik rikal, ze to bude asi nakej ventil a je potreba to cely rozebrat a ventily nekam donest a buhvico. Tak sem to nechal byt a klapani ustalo.

Nicmene nak od ty doby to dost kouri, uz ne jen na velkym plynu, ale i na volnobeh, Zaroven se mi zvysila spotreba skoro o litr.

Muze toto vse zpusobit vadny vstrik? Ci co to muze byt? Stary olej? (uz to bude neco pres rok, ale janajel tak 10k km jen)
Diky

A nevite o dobrym servisu v Praze?
 
Pokud si dobře pamatuju, tak 2,0 RF 105kW?

Nechci sýčkovat, ale tohle už bude nejspíš na komplexnější zásah..

Jak jsou na tom podložky pod vstřikama? U zahřátého motoru v chodu odšroubuj olejové víčko. Pokud půjde ven kouř, jsou KO.

Rozhodně bych moc nejezdil, páč tohle kouření a zvýšení spotřeby nevěští nic dobrého a může dojít k nejhoršímu...(odpálení turba, zadření..).

Tohle chce minimálně píchnout na diagnostiku, zjistit stav vstřiků atd.
Bohužel servisem v Praze nepomůžu.
 
Diky.
Zkousel sem zahratej motor a olej, jenze byla tma a s baterkou poznam prd :). Nevedel sem jestli je to para z oleje, ale nakej kour tam sel.
Volal sem i znamymu technikovi a rikal, ze sedivej kour vetsinou znamena, ze odchazi turbo.

Dam mu to tam a uvidim.

Nevite tak ceny repasu turba a repasu vstriku?
On mi rikal, ze turbo je od 9k a striky tak 4k jeden. Je to mozny? Nasel sem vstriky treba i za 2k repas.
 
No hlavně poznáš na diagnostice, jak jsou na tom vstřiky. Potom se můžeme začít bavit o ceně. No a turbo taky neodejde z ničeho nic. To chce najít příčinu (nejspíš teda podložky jak už bývá zvykem).
Děj určitě vědět, jak pokračuješ a nenechej se hlavně oškubat ;)
 
Takze diagnostika rekla, ze sem to mel prej precipovany, takze vsude vyssi tlaky kvuli vykonu. Turbo vypada, ze je v poradku.
Jeden z vstriku je prej uplne mimo, ten se zapojuje az kdyz je auto zahraty a zbejvajici prej taky nic moc. Takze to zaprve potrebuju hodit v pocitaci na normal a potom asi repas vstriku.

Me oskube kazdej, ze. Bo ja tomu vubec nerozumim :)
 
Back
Top