• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor kupa 165 vs 150

Laggitech

nový člen
11
Ahoj. Je celkom možné, že sa to tu už spomemulo, ale nikde som nevidel takto priamo položenú otazku.
Zvažujem,už dlho, kúpu mazdy3 2017+ (kvôli facelifu). Stále sa neviem rozhodnúť, či mám ísť do dieselu s automatom alebo do 165 s manualom. Chápem, že to sú diametrálne odlišné auta, ale mám pocit, že by som využil obe rozpočet mám však iba na jedno.
Napíšte mi prosím, že či 165 je na diaľnici tak zlá a 150+automat zlá celkovo.
Ďakujem.
 
Já nevím co je na G165 s manuálem zlého, ale já s ní Xkrát jel cestu ČR - Španělsko a zpět a moc nevím na co si stěžovat. Jo automat je pohodlnější o tom žádná, ale Skyactiv Diesel bych opravdu doma nechtěl a obzvlášť ne v 3ce. Pokud bych chtěl automat, tak bych vzal G120 v automatu a nechal ho otevřít na G165.
 
K motoru 2.2 Skyactiv-D potřebuješ svého Mazda mechanika. Nicméně není z toho problém udělat 175k (tovární) nebo 200k (vytuněný) naftový hothatch (v Japonsku se i prodával se 175k).
BN se 120k a automatem a odblokovaná na nějakých 160k (bez tuningu) není špatná. To samé se dá udělat i s BP 122k s automatem (také bez tuningu).
 
Ešte by som sa rád opýtal na skúsenosti medzi G165 a odomknutou G122 (160-165k). Možno to len zhrniem to čo sa tu už popísalo.
Ak sú obe v stejnej výbave, tak odomknutá G120 je asi lepšia na dialnici.
Má niekto skúsenosti s ďalšími rozdielmi? Poprípade, je v odomknutej G120 lepsšie isť do automatu?
Možno otázka offtopic, ale BOSE audiosystém sa dodával s 9timi reproduktormi. Ale ak BOSE neni súčasťou výbavy, tak je v aute tiež 9 reproduktorov? Je lepšie meniť za niečo výkonnejšie BOSE alebo nonBOSE repráky?
Ďakujem.
 
Ešte by som sa rád opýtal na skúsenosti medzi G165 a odomknutou G122 (160-165k). Možno to len zhrniem to čo sa tu už popísalo.
Ak sú obe v stejnej výbave, tak odomknutá G120 je asi lepšia na dialnici.
Má niekto skúsenosti s ďalšími rozdielmi? Poprípade, je v odomknutej G120 lepsšie isť do automatu?
Možno otázka offtopic, ale BOSE audiosystém sa dodával s 9timi reproduktormi. Ale ak BOSE neni súčasťou výbavy, tak je v aute tiež 9 reproduktorov? Je lepšie meniť za niečo výkonnejšie BOSE alebo nonBOSE repráky?
Ďakujem.
len sa opravím, mal som na mysli 120k {nie 122}
 
Mám na G165 najeto 70 tkm a niceho spatneho jsem si na dalnici nevsiml. Neco mi uteklo?
 
G120 na dálnici na 6 rychlostní stupeň má nižší otáčky při rychlosti např. 130km/h, oproti G165. Ta delší převodovka od G120 je na dálnice lepší, ale zase postrádá dynamiku, kterou má G165 lepší.
 
takže by som sa nemal báť kúpi G120tky a potom si ju odomknúť na 160-165? Predsa len tie 120tky sú v bazaroch lacnejšie.
 
takže by som sa nemal báť kúpi G120tky a potom si ju odomknúť na 160-165? Predsa len tie 120tky sú v bazaroch lacnejšie.
Vůbec bych se toho nebála. Sama mám odemknutou G120, a žádný problém. ? Sice, při blbnutí na okreskách bych raději krátkou převodovku z G165, protože prostě ta dynamika ? ale na dálnici je G120 úplně v pohodě, možná dokonce lehce úspornější, díky delším převodovým stupňům. Ale opravdu jen lehce, vždycky je to o tom, kdo zrovna za volantem sedí ?
Opravdu záleží jen na tobě, čemu dáš nakonec přednost, co zrovna asi bude slušného v nabídce, a na tvém rozpočtu..
 
ok, super. Tak až sa podarí kúpa a uvidím či to bude 120 alebo 165, tak sa pochválim. A poprípade sa opýtam (@shr3k) na ďalší postup pri odomykaní G120 na 165hp.
Ďakujem.

Ono to je tak, že ešte nemám ani auto kúpené a už viem čo s ním budem musieť pred jazdením spraviť:
120->165
repro -> za nové (stále neviem či je rozdiel vo výmene reprákov, medzi BOSE a nonBOSE)
Odhlučnenie dverí, možno aj podvozku
Výmena bŕzd
Výmena cd-roomy za kastlík
plus ďalšie potrebné úpravy/opravy, ktoré si ten exemplár vyžiada.
 
Poslední úprava:
ok, super. Tak až sa podarí kúpa a uvidím či to bude 120 alebo 165, tak sa pochválim. A poprípade sa opýtam (@shr3k) na ďalší postup pri odomykaní G120 na 165hp.
Ďakujem.

Ono to je tak, že ešte nemám ani auto kúpené a už viem čo s ním budem musieť pred jazdením spraviť:
120->165
repro -> za nové (stále neviem či je rozdiel vo výmene reprákov, medzi BOSE a nonBOSE)
Odhlučnenie dverí, možno aj podvozku
Výmena bŕzd
Výmena cd-roomy za kastlík
plus ďalšie potrebné úpravy/opravy, ktoré si ten exemplár vyžiada.
Hlavně pokud možno ber 120 nějakou Revolution nebo Takumi výbavu, ať to má bezklíč, BOSE atd.
 
Kdyz jsem mel trojku s 165k manualem, mesicne jsem najel kolem 3 tisic km po dalnicich, denni dojizdeni. Znova bych si ji nekoupil. Extremne vysoka spotreba na dalnici, a to kvuli kratkemu zprevodovani. Vzdycky jsem se na dalnicich drzel alespon kolem legalniho maxima, prip. kolem 140, obcas pozdeji vecer nebo pri prazdne silnici 180 - 200. Sestka sedan se 165k a citelne delsim zprevodovanim pak zrala asi o litr mene. Rozhodne bych doporucil 120k verzi, ktera ma delsi prevody, a odemknout ji softwarove na 165k. Bose se za me vyplati, na dalnici dvojnasob, tam pri vetsim vnejsim a motorovem hluku pomaha vykon audiosoustavy k vyvazenejsimu prednesu. 120k by se navic dal koupit sedan, 165k se delal jen hatcback, a sedan ma aerodynamicky plavnejsi tvar a lepe akusticky oddelenou zadni cast vozu, takze bych si docela vsadil, ze bude pri dalnicni rychlosti tak o 1 - 2 dB tissi (u Sestky je taky zretelne slysitelny rozdil mezi Wagon a Sedan).

Co se tyka odhlucneni od silnice nebo aerodynamicky hluk, za me to v trojce nebylo vylozene spatny... hluk od silnice pomuzou hodne snizit pneu s nizkou deklarovanou hlucnosti. Moje zimaky od Nokianu byly tissi, nez letni Micheliny, a bylo to fakt znat. Takze jeste pred investici do drazsiho odhlucneni bych na to auto mozna obul nejaky tichy pneu (tak do 67 - 68 dB), pokud to zrovna nebude obuty na uplne novych...

Ešte keď to tu tak na fóre čítam, nie je lepšie kúpiť rovno 6tku? 165k?

Za me rozhodne. Na dalnici idealne sedan. A opet bych mozna koupil 6 se slabsi verzi dvoulitru, ta ma jeste delsi prevody, nez 6 se 165k, a nechal si to zs odemknout. Sedan se pak urcite da provozovat se spotrebou kolem 6 litru, nebo jen lehce pres. Ale je to docela dlouhy auto, neni tolik zabavny na okresce, drazsi pojisteni...
 
G165 je auto pro radost z jízdy. A zjevně pro to to nikdy nebyl sedan! Takové auto si člověk užívá a neřeší, jestli to žere 7,5, nebo 8,5, jestli to toci 3250,nebo 3500, to jsou za me konkretne fakt blbosti. A kdo to má naopak, tak se asi těžce utnul?

Já jezdím mix cest, okolo 80 km denně. Zrovna teď jsem slezl po týdnu z naftového S-Maxe a vyloženě jsem si posléze Mazdičku 1,5 hod. užíval.

Ad. vymena repro u systemu Bose - to nebude tak jednoduche, ptž je to celý systém. Já jsem od toho upustil. Každopádně po vytlumení dveří si nemohu stěžovat.
 
Poslední úprava:
G165 je auto pro radost z jízdy. A zjevně pro to to nikdy nebyl sedan! Takový člověk si to užívá a neřeší, jestli to žere 7,5, nebo 8,5, jestli to toci 3250,nebo 3500, to jsou za me konkretne fakt blbosti. A kdo to má naopak, tak se asi těžce utnul!

Ad. vymena repro u systemu Bose - to nebude tak jednoduche, ptž je to celý systém. Já jsem od toho upustil. Každopádně po vytlumení dveří si nemohu stěžovat.
Já s odemknutou G120 jedu i za 9,5 ? když se chce člověk bavit, nemůže řešit spotřebu.

Kdo má jen auto na přesun z místa A do místa B, tak tam potom chápu, že to někdo řešit bude.
 
Back
Top