• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel M3, nouzák? Nové turbo, DPF zrušené

holda

nový člen
1
Zdravím,
již delší dobu mám problém s M3 BK. Většinu času mi motor skáče do nouze a nechce točit víc než 4k otáček, turbo netáhne. Výměna turba proběhla v listopadu, to nepomohlo. Nakonec se problém vyřešil zaneseným DPF, auto jezdilo 2 měsíce v pohodě, ale nyní opět 90% času v nouzi. Stane se, že po nastartování chvilku jede normálně, ale po zastavení opět spadne do nouze. Kontrolka nesvítí. Nemáte někdo podobnou zkušenost?
 
nemam..a co diagnostika?? me ted zacalo blikat kde co a zhasinat..nastesti spatny alternator..clovek taky uz se bal co bude..jedine co hlidam je dpf..hlavne jak pribyva olej od castych regeneraci..takze cistit ten zkur...filtr..menim casteji olej 8tis max..a hlidat turbo..jestli ma dobry zvuk maze atd..ale to neni take tak strasna cenovka..3a pul se da repas..jinak jsem psal zde vse co se da..zkusenosti..ja ted velmi spokojen po roce a pul..4.6l/100..vcera jsem jel 210..loool..diagnostiku mam v mobilu za par korun..s bluetooth krabickou..a vse si hlidam a mazu..zatim muzu rict ze 100proc servisu jsem si udelal sam v 50letech..a usetril xx tisic..jasne kdybych je mel tak to davam do servisu..ale zde casto vidim..ze komu verit???? kdyz nemate super kamose..to je ten hlavni bod..podvodnici...a zase opakuji..dotahovat kontrolovat posrane vstrikovace..jinak co by jeste..jedine co citim..nema rad vysoke otacky tak ho netrapim..jinak mam i zachytavac oleje..a zaslepene egr..je to nutnost..cus
 
Jede vám na 3 valce.. Ty nafty jsou ko neumí Mazda.. Těžko řešit.. Kdo zná naftu? Ať se jí zbaví zaprvé.. Naftu Mazda neumí.
 
Back
Top