• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel P242F Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Accumulation

magicz890

nový člen
3
Ahoj všem určitě nejsem první ani poslední člověk co to tu řeší a jsem nováček ale hodně už jsem z vašeho fóra čerpal už prostě nedokážu najít co by jsem měl dělat dále prostě moje Mazda se snad úplně zbláznila a už opravdu nevím. Kde by mohl být problém že mi píše chybu P242F jelikož mám nový dpf starý byl sesypaný ,turbína je rok stará a stalo se to teprve nedávno až když se mi kontrolka dpf která je svítila rozblikala k tomu přišlo rozsvícení kuřete a protizkluzu tudis nouzový režim když to vymažu na diagnostice dpf je tam stále a po chvilce se změní zvuk motoru a zase diskotéka na přístrojové desce když vypojim baterií (kostru) třeba na 20 minut ujedu i pomalu 1 celý km než začne opět disco když jsem si myslel a vyčetl tu na fóru že možná snímač diferenčního tlaku tak taky byla výměna a pořád to samé ale když ho odpojíme tak to háže jinou chybu tak že tím si myslím že to nebude EGR ventil je vyčištěný a maká podle diagnostiky a testu tak už nevím kudy kam kdyby někdo věděl a poradil měl by jsem asi druhé vánoce ? děkuji každému kdo se bude snažit pomoct sám už jsem v nouzaku......

Mazda 3 bk 2008 105 kW

Děkuji