Ahoj,
Mám následující problém. M6 GH r.v. 2009, R2 diesel 120 kW. Včera večer jsem vlhkým hadříkem otíral dostupná místa v motorovém prostoru a v interiéru. Jenom vlhkým, nijak zvlášť mokrým. Dělal jsem to tak 2 hodiny. Po dokončení auto nejde nastartovat. Přes noc jsem raději nechal nabít baterku. Dneska to samé. Otočím klíč do polohy 1, vše v pohodě naběhne a svítí. Když otočím do polohy 2, kontrolka žhavení se normálně rozsvítí a zhasne, pak zkusím nastartovat a nic. Ani ťuk. Jenom to 3x zapípá. Připojil jsem Vgate iCar2 ELM327 a přes FORScan Lite to žádnou chybu nehlásí. Akumulátor ukazuje klidové napětí bez zátěže 12.9 V. Při otočení do polohy 2 a startování je na napětí pořád 12,4 V. Nepomohlo ani připojení na baterii jiného nastartovaného dieselu. Do včerejška auto normálně jezdilo, startovalo, je to po větším servisu. Žádné konektory jsem neuvolnil. Záhada.
Tušíte, co to může být? Mohl z ničeho nic odejít startér? Akumulátor je starý ani ne 2 roky.
Mám následující problém. M6 GH r.v. 2009, R2 diesel 120 kW. Včera večer jsem vlhkým hadříkem otíral dostupná místa v motorovém prostoru a v interiéru. Jenom vlhkým, nijak zvlášť mokrým. Dělal jsem to tak 2 hodiny. Po dokončení auto nejde nastartovat. Přes noc jsem raději nechal nabít baterku. Dneska to samé. Otočím klíč do polohy 1, vše v pohodě naběhne a svítí. Když otočím do polohy 2, kontrolka žhavení se normálně rozsvítí a zhasne, pak zkusím nastartovat a nic. Ani ťuk. Jenom to 3x zapípá. Připojil jsem Vgate iCar2 ELM327 a přes FORScan Lite to žádnou chybu nehlásí. Akumulátor ukazuje klidové napětí bez zátěže 12.9 V. Při otočení do polohy 2 a startování je na napětí pořád 12,4 V. Nepomohlo ani připojení na baterii jiného nastartovaného dieselu. Do včerejška auto normálně jezdilo, startovalo, je to po větším servisu. Žádné konektory jsem neuvolnil. Záhada.
Tušíte, co to může být? Mohl z ničeho nic odejít startér? Akumulátor je starý ani ne 2 roky.
Poslední úprava: