• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 (KE) - obecně

Outback 2.5 je proti CX-5 2.5 určitě vhodnější do terénu díky X-Mode, ale motor je slabší a to kvílení na plný díky CVT by mě asi docela štvalo. Ale takovéto věci Octavia Scout a CX-5 definitivně neumí:
Mimochodem, taky pěkná story www.reklamace-subaru.cz, co dokáží blbě odlité disky.
 
Tak víš jak, já měl předchozí dobrou zkušenost s M3 BL sedan 2.0 AT SkyActive (NA MY2013) a CX-5 2.5 AT SkyActive (NA MY2016). Věděl jsem, že nechci naftu (takže @Byvaly Mazdak by mě neodradil). Vím že každá značka má své problémy (a i M3 mě nasrala vybitou baterií poté co syn zapl vnitřní osvětlení a to vymlátilo baterku přes noc - tohle měl VAG udělané lépe u služební fóbie II).

Kdybych to auto musel mít hned a ne na něj čekat přes půl roku tak jsem vzal něco od Subaru, nejspíše Outback nebo Levorg (kvůli EyeSight, tenkrát ho u lesníka neměli). Asi zvažoval bych zda přežiju CVT (po zkušenostech s CVT z Nissan Sentra jsem moc nadšený nebyl) - i když vím že Subaru má alespoň emlulaci rychlostních stupňů pro evropu a že bez ní to zrychluje rychleji... Nakonec jsem měl možnost mít na čas od objednávky do dodání auta bezplatnou zápůjčku vozu, tak jsem po ní šáhl a objednal CX-5 KF.

Jinak v rodině odešlo v jednom VAG-u 1.2 TSI kdy měli postupně vyměněné všechny díly jak přicházely jednotlivé revize toho motoru a přesto řetez přeskočil v 56000 km... Přesto nejspíše příště VAG koupí znovu.
 
Prosim může někdo poradit u nové cX5 (4mesice) se mě nezobrazují informace o dlouhodobé spotřebě (dolni řádek sloupce po měsících.) Předem děkuji za radu.
 
Prosim může někdo poradit u nové cX5 (4mesice) se mě nezobrazují informace o dlouhodobé spotřebě (dolni řádek sloupce po měsících.) Předem děkuji za radu.
Ahoj, to nejsou sloupce po měsících, ale každý sloupec platí pro jedno vynulování průměrné spotřeby.. tak jestli tam máš jen jeden sloupec, tak jsi ještě pravděpodobně spotřebu nenuloval
 
Ahoj, to nejsou sloupce po měsících, ale každý sloupec platí pro jedno vynulování průměrné spotřeby.. tak jestli tam máš jen jeden sloupec, tak jsi ještě pravděpodobně spotřebu nenuloval
Ahoj dik za rychlou odpověď a omlouvám se to mě nenapadlo a asi jsem to prehkedl v manuálu. Hezký den Petr
 
Mno ... a kdyz uz jsem tu do te CX-5 sekce opet neco pridaval, neda mi to a znovu se zeptam moderatoru - proc ma KE/KF spolecnou sekci na foru, kdyz jine modely maji dle generaci sekce zvlast? Nejde prece o zadny facelift. Napr. Mazda 6 GH ma zvlast sekci od GJ/GL.

Pritom, pokud se nepletu, je CX-5 dokonce prodavanejsi model, nez Mazda 6.

Ja vim, ze jsem starej stoural, ale ... nesedi mi to :cool:.
 
hm, GJ a GL má taky společnou sekci. Podle mě je to v pohodě. Nebo se ti to chce dělit....? :p
 
To bychom potom mohli dělit GJ, GJ FL, GL atd. KF je velký FL KE ;) :cool: (Co není může být, co zatím funguje není třeba měnit)
 
Prekrucovat by vam to slo, to jo :p. Ja nevymyslel, aby Mazda zacala i FL pojmenovavat novym kodem. Bavim se o generacich. A nesouhlasim, ze KF je velky FL KE :p.
 
Neporovnávaš náhodou nezabehanú KF s 1000 km s KE ktorá mala určite vyše 100.000km? ;)
 
Back
Top