• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Nemá výkon

kulovy

nový člen
8
Zdravím ve spolek.
Mam tu takový zapeklitý problém s Faceliftovou 2007 diesel 2l.

Projev:
na dalnici uz predjedu max nalozeny kamion. Pri velmi mirnem stoupani se rychlost chvili drzi, ale pak muzu mit plyn napodlaze a na 5ku rychlost pada tak na 110. Kdyz je zaply tempomat, tak ten to po chvili vzda a vypne se. Asi i tim ze jezdim na nizsi stupen dele tak spotreba stoupla o 0,8l.
Stav:
Olej meneny prosinec 2019 projevilo se to rijen 2020. V breznu dalsi vymena oleje, filtru... stale stejne.
EGR zaslepeny 2013, DPF venku od 2013

V mistnim servisu to proklepli, rikaj ze turbo je v pohode a diagnostika nic zvlastniho neukazuje. Sranda je, ze uz s tim mam najeto tak 50t km a ani se to nezlepsuje ani nezhorsuje.

Nějaké nápady?
Díky
 
Ahoj, nemůže to být podtlaková hadička k ovládání turba? Kontrolovali to v servisu?
Mně jednou odletěla na filtr boxu a nic se nerozsvítilo, žádná chyba a auto jelo pěkně zdechle.
 
Zdravim byl jsem s tim v Mazde, dali to na diagnostiku napsali mi co vsechno je nacnute (Turbo, Setrvacnik bla bla, co by se dalo cekat od 14 let stareho auta) a ze si mam koupit nove auto (idealne u nich ze :D). Pri tom taky vymenili hadicku k turbu jak psal dr-zelenka nahore. Byla praskla na prurezu. S velkou radosti jsem najel na dalnici a i kdyz jsem tentokrat pred prahou na kopcich nejel 90, stale mi to kleslo na 100. Vzpomnel jsem si na kamose ze zakladky co by byl ochotny se tomu venovat. Rika ze do turba jde maly tlak, ale nevi proc.
 
Back
Top