• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel odhad ceny Mazda 6 2005

folta

nový člen
4
Mazdar

mám možnost koupi bráchové vymazlené Mazdy 6 r.v.2005 diesel bez DPF filtru ,najeto 188 xxx km ,motor nežere žádný olej pravidelně servisován , brácha je první majitel a Mazda je naprosto bez rzi a po koupi hned vystříkané dutiny a podvozek ,auto nikdy nebylo v myčce myté pouze ručně ,interiér je jako nový ,má 17"lité kola letní a origo 16"lité zimní ,sportovní přední spojler ,xenony ,tempomat ,audio Bose....je z Rakouska a při aktuálním kurzu k euru vychází cena na 102 000kč...jaký je váš odhad ceny ?

Děkuji za odpovědi20200412_190430.jpg 20200412_190437.jpg 20200412_190448.jpg 20200412_190533.jpg 20200412_190631.jpg IMG_20200526_123947.jpg IMG_20200526_124600.jpg IMG_20200526_124612.jpg IMG_20200526_124730.jpg 20200412_190430.jpg 20200412_190437.jpg 20200412_190448.jpg 20200412_190533.jpg 20200412_190631.jpg IMG_20200526_123947.jpg IMG_20200526_124600.jpg IMG_20200526_124612.jpg IMG_20200526_124730.jpg
 
80000Kč - čistě z důvodu že je to předfacelift (ultra korodující auto) a jen v případě že je v tak TOP stavu jak je popisováno
 
Auto je tedka pěkné (až na ten přední nárazník), ale za pár zim to bude hromádka neštěstí. 100k bych za to osobně nedal.
 
Vypadá velmi zachovale, ale důvody jsou uvedeny. Lepší to IMO dodrásat v rodině bez vzájemného placení jako záložní auto. Taky se nám takto hromadí zachovalá auta. :D
 
80000Kč - čistě z důvodu že je to předfacelift (ultra korodující auto) a jen v případě že je v tak TOP stavu jak je popisováno

Před facelift má přece ale výhodu ,že nemá DPF filtr a když nechám zase obnovit nástřik podvozku a o lak se budu starat tak by neměl být problém nebo se mýlím ?:rolleyes:
 
Copak nástřik, to je easy, horší je spojení vnitřní a vnější části blatníku a lemy dveří...
 
...a pořádně vylejt prahy zevnitř (spoj podlaha/práh), vnitřky všech nosníků (obzvlášť podlahových a zadních/kufrových),.....
Tyhle předfacelifty jak se dostanou do českých zemí a zažijou posolení silnice,tak je to jedna velká tragédie.
Tady máš taky jednu "bez koroze" protože je dotáhnutá z itálie a chce za ní 53000Kč
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18718338?goFrom=list
a tady další itálie za 65000Kč
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18480245?goFrom=list
Tyhle auta jsou cenově na dně,takže 100000Kč je naprostej nesmysl.

Soused takhle dotáhnul taky předfacelifita s nájezdem 30000km ze Slovenska po tchánovi co si to auto koupil, pak měl nějaký zdravotní problémy a auto bylo 11 let schovaný ve stodole. Stačili tři český zimy (a že ty zimy jsou teď vyloženě brutální) a to auto je hromádka neštěstí.

Že to nemá DPF je sice hezký ze všech možných směrů o tom žádná, ale je tu jeden neovlivnitelný faktor a to všemohoucnost úředníků a při dnešnim honu na čarodějnice (nafty v osobácích) bych se nedivil kdyby nějakej chytrolín v EU zase něco vymyslel a s tímhle autem budeš za rok nebo dva moct jen na dovolenou maximálně na macochu. To je ale jen spekulace...
 
Ze by tohle auto bylo "naprosto bez rzi", tomu neverim. Taky sem takovou mel (2007, uz s DPF), nastrik podvozku a dutin hned po koupi, po kazde zime kontrolovan a obnovovan, a presto spodek poradne chytlej. Tomu neslo zabranit! Navic z Rakouska, a to je jeste horsi nez v CR, protoze tam sul nesypou, nybrz lijou jako solnej roztok kterej spodek pri jizde pekne ocaka, pak to svinstvo uschne a sul zustane nalepena.

Motoricky to auto vydrzi hodne. Mel sem najeto kolem 350 tisic a klidne bych jezdil dal, jenze rez uz chytla nosne casti, ramena naprav, atd. To se uz nedalo nijak resit. Kdyz sem to videl, zhrozil sem se pri predstave ze bych s tim boural. To by se snad rozsypalo na prach...
 
https://www.automaniac.org/compare/6249/6270/mazda-6-2.0-citd-sport-VS-mazda-6-2.0-citd-sport

Dole mas orintacni ceny v €. Ber vazne, ale to co psali ostatni. Rakusaci by si nechali i pro silink vrtat koleno. Navic jestli se to ma prodavat v rodine a jeste za takovouto cenu, tak by to do budoucna nemuselo udelat dobre vztahum v ni. A jestli tam nekdo pravidelne ten podvozek a dutiny nedelal a ty to ted udelas, tak uz tomu moc nepomuzes. Lak bych az tak neresil, jestli tam neco je, treba na kapote, tak bych to obrousil osetril vytmelil a hodil na to takovou tu gumu ve spreji, coz dokazes i sam a v pripade, ze se objevi neco jinde, snadno muzes znova opravit. Dneska uz se dela i metaliza a lesk. Nechat strikat takhle stare auto je <>vina. Spis bych to videl na nejakou rodinnou cenovku kdyz uz, ve stylu Podívej bracha neco mi dej a tady mas auto.
 
https://www.automaniac.org/compare/6249/6270/mazda-6-2.0-citd-sport-VS-mazda-6-2.0-citd-sport

Dole mas orintacni ceny v €. Ber vazne, ale to co psali ostatni. Rakusaci by si nechali i pro silink vrtat koleno. Navic jestli se to ma prodavat v rodine a jeste za takovouto cenu, tak by to do budoucna nemuselo udelat dobre vztahum v ni. A jestli tam nekdo pravidelne ten podvozek a dutiny nedelal a ty to ted udelas, tak uz tomu moc nepomuzes. Lak bych az tak neresil, jestli tam neco je, treba na kapote, tak bych to obrousil osetril vytmelil a hodil na to takovou tu gumu ve spreji, coz dokazes i sam a v pripade, ze se objevi neco jinde, snadno muzes znova opravit. Dneska uz se dela i metaliza a lesk. Nechat strikat takhle stare auto je <>vina. Spis bych to videl na nejakou rodinnou cenovku kdyz uz, ve stylu Podívej bracha neco mi dej a tady mas auto.


Ten podvozek a dutiny stříkal brácha hned po koupi nového auta takže je bez koroze
 
Ten podvozek a dutiny stříkal brácha hned po koupi nového auta takže je bez koroze
Tak to je jen dobre. Ale i tak myslim, ze by to melo byt za nejakou bratrskou cenovku, nez za €3700. To by mu nikdo nedal stejne. Za takovou cenu je dneska uz drahy i facelift v peknem stavu.
 
Back
Top