• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Pod plynem citelně škube

TomCh

nový člen
3
Zdravím fandy Mazdy. Mám CX-5 2,5 rv. 2015. Najeto 45.000km z druhé ruky. A po pár měsících provozu řeším stále nějaké dětské nemoci, které ale dosti otravují pohodové užívání auta. Rád bych si nechal trochu poradit - auto prošlo již kontrolou v Mazdě, u kamaráda v servisu a vč. mé vlastní péče a nikdo nic nenašel...

1. - při přidání plynu na cca 2.500ot. citelně škube a jde jen obtížně do otáček někdy děsně a někdy vůbec. Nejvíce však když je chladno ( pod 10st ) a to při studeném i zahřátém motoru. - diagnostika nic nevidí

2. Otřesně to křupe a vrže z přední nápravy zase ale když je tepleji cca na 10st. čím víc teplo tím hůře. Vše zkontrolováno - nic se nenašlo. Osobně to vidím na spodní čep, ale stejně tak to může byt i vrchní uložení - jde mi o vlastní zkušenost - pokud někdo máte.

3. - Sedadlo řidiče ( elektrický posun ) se v předním čepu, viklá - je nalisovaný - nerozebiratelný - řešil někdo výměnu / opravu ?

4. - rádio tím myslím přímo příjem FM, po cca půl hodině provozu začne bzučet. U Cd USB to nedělá


Za případné rady předem děkuji.

Tom
 
Kdyby to někomu pomohlo, tak jsem pár problémů vyřešil :

Vrzání a bouchaní byly opotřebované spodní přední silentbloky - oba cca 500,- za kus originální.

Škubání v zátahu cca od 2500 ot. někdy víc někdy vůbec - svíčky... Byly tam originální a udělaly cca 40 tis. Km.

Zbytek jsem ještě neměl čas vyřešit...
 
Kdyby to někomu pomohlo, tak jsem pár problémů vyřešil :

Vrzání a bouchaní byly opotřebované spodní přední silentbloky - oba cca 500,- za kus originální.

Škubání v zátahu cca od 2500 ot. někdy víc někdy vůbec - svíčky... Byly tam originální a udělaly cca 40 tis. Km.

Zbytek jsem ještě neměl čas vyřešit...
Svíčky jsou original iridium a měly by vydržet cca 120tkm, tak to odešly brzo, dobré vědět že to může být svíčkama už tak brzo.
 
Nebyly ty svíčky zadělaný od karbonu? Jestli s tím předchozí majitel nejezdil jak s traktorem – po poli na 1500 otáček.
 
Právě že vypadaly dobře a tak jsem je hned na začátku pátrání vyřadil z podezření.
image.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Mohla chcípnout jen jedna a už to dělá paseku, nic není 100%, ale kdo to bude zkoumat:)
 
Back
Top