• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

porovnání dynamiky motorů Skyactiv G v Mazda 6

Ondrej K

rodinný člen KLANu
1 723
edit Vitus: přesunuto z tématu MG GJ/GL obecně - domlouvání budoucího srazu


Hm, tak to je teda škoda, pokud se Mazdě nově naladěná zadní náprava nedaří udržet na silnici, jako tomu bývalo předtím. Ale zas si důvod takového naladění neumím vysvětlit. Na velké roletě v zatáčce popoletěla ráda i 2017, 2019 mi fakt proti ní nepřijde vůbec jiná, možná spíš fakt i lepší. Ale to se bavím fakt o hodně razantním průletu, při kterém člověk chytí velkou vlnu (máme tady třeba v Terezíně v jedné hodně rychlé zatáčce pozůstatky meze obranné zdi zalité pod asfaltem, to je takový prubířský kámen :)). Taky pravidelně skáču na jedné odbočce u Roudnice, kde sjíždím z hlavní v oblouku a je tam propad (při 150 km/h si krásně nadskočí). Velvary - Neuměřice kolem 120 km/h+ je také krajnice dobrý test, jak auto sedí ve stopě. Celé auto se chová fakt podobně. Ještě by byla možnost, že to GL, pokud jsi koupil jeté, má problém. Ale i tak - ten rozdíl ligy mi nedá spát...

Nejlepší by bylo, kdybychom se oba konečně dostali na nějaký stejný sraz a mohli to srovnat aspoň u dvou 2019.
 
Poslední úprava moderátorem:
porovnání bych moc rád podniknul! Teď v lednu mám volněji v práci, takže reaguji na každý podnět :) Třeba ukecáme i @Natural s jeho nastávající GJ alias mou exGJ pro přímé srovnání..

Chtěl bych vyzkoušet v reálném světě i eventuální rozdíl v dynamice GJ a GL....
 
Chlapi, jsem pro... Dojedu s GL D184 :)
Vitus, taky bych rád viděl srovnání s G194 - viz. už diskuze ohledně jízdní dynamiky v porovnání těchto dvou motorizací....
 
Jeste bych mohl prijet i ja s CX-5kou s G194 motorem, at mame taky konecne nejake objektivni srovnani tohoto motoru v jinych autech. Parkrat jsme tady o tom predevsim s @Ondrej K debatovali... ;)
 
Jsem pro první variantu na Hradec.... teď zůstává otázkou kdy. Zvládnete všední den nebo jen víkendy?
 
Varianta na Hradec vypadá dobře a i D10ka mi na nějaký ten "experiment" připadá lepší, než D5ka. Já mohu bohužel jen víkend :(
 
Tak to už vypadá na takovej malej "undefined unit" sraz. A asi to už bude na samostatné vlákno, což...? ;) Ať to tady neplevelíme...
 
Tak to tady pak určite dejte nějaký feedback, co jste během společných jízd vypozorovali. Jsem na to zvědavý.;)

Za mně rozdíl ve Wagonu a Sedanu (jel jsem s ním jen v rámci předváděcí jízdy) je místo na zadních sedadlech, kde teď právě s autosedačkou plus základna pociťuji omezené množství místa, což ale připisuji i rozměrům předních sedadel minimálně v rámci Takumi Plus.
Jinak ve Wagonu i se střešními lyžinami a střešním oknem mi příjde, že je do nějakých 160 km/h v autě aerodynamický klid. V přední části je to za mne ok, když jsem teď ale při jízdě na dálnici seděl vzadu, tak tam souhlasím, že z prostoru kufru jde poměrně hluk (když sedím na předních sedadle tak to na stejné cestě nevnímám).

Jinak z toho, co jsem zatím zkoušel já, tak limit je u Wagonu opravdu daleko a dříve než přijde nedotáčivost, tak má Wagon takovou příjemnou tendenci jít spíš do přetáčivosti. Tvrdost auta jinak začínám vnímat až jakmile mi sedí i 2 osoby vzadu.

Naopak minus Sedanu je pro mne naopak přístup do kufru (strašně subjektivní a záleží, co kdo je zvyklý vozit) a hlavně vzhledem k tomu, že auto hodně používáme ve městě je to jeho délka, už teď najít místo na ulici je problém.:D

Jinak je škoda, že i Wagon nedostal ty přepracované zadní světla jako Sedan. Mít auto za "milion" v nejvyšší výbavě a pořád mít v zadních světlech žárovky.o_O
 
Hořovice IMO bez šance, ten Bydžov by se snad slitovali, patří to http://www.zem.cz/ , ještě je tu letiště u Poděbrad, to patří obci Okřínek (třeba by se dal domluvit se starostou pronájem za nějaký sponzorský dar) a pak Katusice, to patří Zem. spol. BUKOVNO, s.r.o.
 
Poslední úprava:
A můžu taky přijet ?:)

jasný, abys nás ponižoval s MPS .... :p Leda bys byl časoměřič :D

Hořovice IMO bez šance, ten Bydžov by se snad slitovali, patří to http://www.zem.cz/ , ještě je tu letiště u Poděbrad, to patří obci Okřínek (třeba by se dal domluvit se starostou pronájem za nějaký sponzorský dar) a pak Katusice, to patří Zem. spol. BUKOVNO, s.r.o.

Hořovice bez šance, proč? Pravda už pár let nebyl sníh, abych si tam jel večer zablbnout, ale nikdy nebyl problém na tajňáka....

..ještě dodávám, že nejsem schopen z časových důvodů to organizovat. Pokud se toho někdo ujme, rád ho tady podpořím a zúčastním se.
 
Poslední úprava:
Zrovna nedávno jsem si říkal, že od doby, kdy jsme tam byli naposledy, tam snad sníh nebyl :)

Každopádně třeba sobota 15.2. dopoledne na nějaké z výše vybraných ploch? @Vitus , @Ondrej K , @Max6 , @KlikPet , @Jarda Král a samozřejmě i další? :cool:

15.2.budu ještě brázdit bílé svahy s dětma na jarních prázdninách ... klidně bych to směřoval někam dál k lepším teplotním podmínkám ,-) btw nedáme tomu svoje vlákno?
 
Verim, ze pokud to udelame na jare, bude mit vetsina aut z poslednich tri let letni Bridgestone T005, protoze v prvnich trech letech je nejspis nikdo nesjel, ani nemenil... Hadam spravne? :)

Ale zaroven si nemyslim, ze by na kilometr/mili s pevnym startem, pripadne dynamicke zrychleni (z 0 je blbost to merit, to je akorat o zniceni spojky i pneu) treba 20 - X, 80 - 120, atp. mely pneu nejaky vliv. Spis mozna cela kola, sedmnactky s nezpevnenymi pneu jsou urcite lehci, nez orig 19" s nejakymi XLky, tam uz by neco malo mohlo byt znat.
 
Back
Top