• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Roadblog.cz - Mazda6 Wagon Skyactiv-D184

Ta spotřeba :):):). Teď jsem jel dálkovou 700 km a měl jsem 7,7, jinak dlouhodobý průměr 8,2. A zase jsme u těch "YouTuberů". A toho místa vzadu :):):). Už u GJ bylo u verze Wagon málo místa vzadu a u GL je kvůli odvětrávání předních sedadel (o 4 cm širší sedadlo) ještě méně místa. Mám 182 cm a za mě si nikdo nesedne! A pokud ano, tak díky tomu, že mám sedadlo úplně dole a více položené opěradlo, tak "pasažér" za mnou trpí jak křeček v malé kleci a já mám pak celé okopané auto, jak tam nemůže vlézt a pak zase vylézt :(.
 
Poslední úprava:
Mě to ukazuje taky takovou spotřebu. Ale realita je trochu jinde :)
Jinak mě to docela překvapilo, jak tam chválil to místo vzadu, když si na to tady lidi stěžují. Jinak v mé GL si za sebe sednu bez problému, ještě mám kousek místa. Mám 183 cm. @Sikyl Co se týče těch nových sedaček, tak mi přijdou lepší, než ty předchozí, ale ty to můžeš hezky porovnat. Měl jsi obě verze...
 
Mně drobnému a malému nové sedačky přijdou horší, protože jsou prostornější :). Co se týká místa za sedadly, ve Wagonu je to fakt těsné, pro nás to byl kvůli dětským sedačkám jeden z důvodů proč zvolit Sedan (spolu s délkou ložné plochy v zavazadlovém prostoru). Ale jinak hraje obří roli samozřejmě to, jak je kdo zvyklý řídit. Kdekdo rád sedí vysoko a blízko u volantu, který má třeba i zatažený, pak asi ani u Wagonu není moc problém, naopak někdo rád sedí nízko a daleko (třeba já), pak to problém je i při výšce 173cm... i u Sedanu to mám s protisměrnými dětskými sedačkami tak tak, naprosto si neumím představit situaci, kdy jsem o 10cm vyšší, leda si zvykout na jiný posez za volantem (ten bližší je ale také nebezpečnější při případné havárii, nejen horší z hlediska ovládání vozu). Nejnižší poloha sedáku navíc nenechává téměř žádný prostor pod sedadlem zezadu.
 
A pak se mi někdo diví, proč jsem jako upgrade volil Insignii. V Passatu Alltrack je to jen o chlup lepší, ale normální prostor na zadních sedadlech poskytne jen Insignia a Superb.
 
To se asi nikdo nediví, ne? Proto jsem si mnohokrát dovolil srovnávat Mazdu 6 s Octavií, nikoliv Superbem, za což jsem byl mnoha mazdaři peskován :). Dřív 6 i cenově víceméně odpovídala Octavii, tak to sedělo ve všech ohledech... teď už ztrácí.

Já bych potřeboval, aby Mazda uvedla nějaký gigantický sedan, nebo aspoň začala prodávat (oficiálně) CX-9 natolik, aby byly k dispozici levnější předváděčky :). Jinak budu muset při přístím cyklu obměny auta ke konkurenci... upřímně absolutně nerad.
 
To se asi nikdo nediví, ne? Proto jsem si mnohokrát dovolil srovnávat Mazdu 6 s Octavií, nikoliv Superbem, za což jsem byl mnoha mazdaři peskován :). Dřív 6 i cenově víceméně odpovídala Octavii, tak to sedělo ve všech ohledech... teď už ztrácí.

Já bych potřeboval, aby Mazda uvedla nějaký gigantický sedan, nebo aspoň začala prodávat (oficiálně) CX-9 natolik, aby byly k dispozici levnější předváděčky :). Jinak budu muset při přístím cyklu obměny auta ke konkurenci... upřímně absolutně nerad.

Teoreticky by za 2 roky mela byt nova M6, uvidime co bude a jaka bude ;)
 
Back
Top