• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Ruční brzda

trubka32

člen KLANu
95
Při koupi M6 2,3 AWD 2003a jezdění jsem toto nevyuzil a ani nepostrehl,ale nedavno jsem zatahl RB bylo -3 stupne a namrazka pak jej spustil dolu ovsem RB nedolehla a zustal vikricnik svitit, zeptam se u RB kdyz dam dolu je tam vule ? to jest ze palcem zlehka pritlacim a na rucku se prohupuje vzdy se o par mm zvedne ? a nebo tam zadna vule neni a rucka se nehne, samozrejme proc zustala viset par milimetru nad koncovkou vypnuti vikricniku musim hledat pricinu jinde , ale spis jestli V M6 GG/GY je takovato vule? dekuji za odpoved
 
Mám tušení, že tam lehká vůle u mého vozidla je...ale teď to bohužel nemůžu zjistit, takže to není na 100% ověřená informace...
 
Vykřičník by se měl rozsvítit jakmile se páka ruční brzdy zvedne na první zub. Pokud zůstal svítit, tak je páka buď zvednutá na tom prvnim zubu, nebo se v ní něco zaseklo.
Každopádně v manuálu je k seřízení RB napsáno, že by na prvním zubu ještě neměla kola brzdit a zároveň by měla jít ruční brzda silou cca 10kg zvednout na 3-6 zubů.
 
Deri vykricnik se mi rozviti daleko drive nez na prvni zub, kola na prvni zub nebrzdi ,10kg no to neodhadnu :)
 
Zdravím, nebudu zakládat nový téma abyste mě nezabananovali...:D chci se zeptat, když potřebuji dotáhnout jen jednu stranu, pravou, da se to hned někde když sundam jen kolo, nebo musím zespod auta??
Jináč super se to tu vyvíjí ;)
 
Jen jedna strana se na ručce dotáhnout nedá. Dotahujou se automaticky obě dvě na stejnou sílu.
Uprostřed je vahadlo na který jsou napojený obě lanka a to vahadlo se utahuje šroubem přístupnym pod popelníkem před zadníma sedačkama.
Pokud ti zůstává jedna povolená, tak máš nejspíš zadřenej lanovaod nebo zaseklej ten machanismus ve třmenu.
 
Tam od popelníku jsem to právě už jednou utahoval. Jenomže pravá strana furt nebrzdí. S tím vahadlem se hýbat nedá? Pač ho nemám kolmo na ty lanka, ale ze šikma... Každopádně teda musím kouknout jak se to hýbe u třmenu...
 
Nejspíš máš v háji samoštel ve třmenu.
Klasická závada u zadních brzd na M6
Mě naprd brzdí ručka taky a to mám nový jak lanka, tak třmeny, vodítka i destičky :D je to začarovanej kruh.
 
Tak sem teda rozchodil rucku, jenže ted mám problém ze mi při tom vyjel píst celkem ven a nemůžu ho za boha dostat zpátky dovnitř.. Co je v tom za fintu???
 
Musíš s nim točit protisměru hodinovejch ručiček a zaleze. Je nasazenej na takový šroubovici.
 
Už me to dneska štve :) tak ted mám rucku dotazenou tak akorat . první zub ještě nebrzdi pak v pohodě. Jenomže jak se rozjedu a zatáhnu tak mi levy kolo zagumuje a pravý nic. Furt to nebrzdi tak jak leva. Musím s tím na STK tak nevím jestli může byt nejakej rozdíl v tech kolech nebo musí brzdit obě stejně..
 
Jen jedna strana se na ručce dotáhnout nedá. Dotahujou se automaticky obě dvě na stejnou sílu.
Uprostřed je vahadlo na který jsou napojený obě lanka a to vahadlo se utahuje šroubem přístupnym pod popelníkem před zadníma sedačkama.
Pokud ti zůstává jedna povolená, tak máš nejspíš zadřenej lanovaod nebo zaseklej ten machanismus ve třmenu.
Mám dotaz a zeptám se,jako blbec.Když vyklopím zadní popelník,abych se dostal k seřziení ruční brzdy,tak uvnitř je kovové pouzdro,jak jej vymáčknout,abych něco nepoškodil.A je tam přístup k seřizovacímu šroubu?Díky moc
 
Na 99% si myslím že musí i ruční brzdit +-stejně. Je tam nějaká malá tolerance samozřejmě
Povolených je 30 procent rozdílu.Ten rozdíl účinku ruční brzdy může být způsoben zatuhlými čepy,vadným brzdičem , přirezlým lanovodem,nebo orezlým kotoučem.(hlavně vnitřní strana).Nic víc a nic mín.Rozdělat zadní brzdy,zkontrolovat,namazat,případně vyměnit vadné součástky.
 
Back
Top