• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

nezávislý Servis Brno

Nigfire

výkonný člen KLANu
109
Nazdar borci. Prosím vás sháním v Brně servis, kde dělají zápis do elektronické servisky (krom autorizáků). Jde mi o to že bych tam chtěl lít něco lepšího než ten Mazda olej a zároveň mít dokumentaci k autu v cajku. Zatím jsem psal do 3 servisů, ve 2 mi řekli že el. servisku vedou jen koncernu WV a z třetího se pro sichr ani neozvali. Nepotřebuju aby tam dělali raketovou vědu, jezdil bych tam jen s tím olejem. Zbytek si klíďo nechám udělat v Mazdě.
 
K servisce bude mít přístup snad jen autorizovaný servis Mazda ne?

U Balvína jsem si mohl přinést cokoliv, klidně slunečnicový olej. Akorát ti udělají citát do předávacího protokolu o jejich ochraně při možném poškození z důsledku použití nevyhovujícího materiálu.

Každopádně ani tak jsem jejich služby už letos nevyužil, jelikož 8k za výměnu oleje jim již nejsem ochoten dát.
 
K servisce bude mít přístup snad jen autorizovaný servis Mazda ne?

U Balvína jsem si mohl přinést cokoliv, klidně slunečnicový olej. Akorát ti udělají citát do předávacího protokolu o jejich ochraně při možném poškození z důsledku použití nevyhovujícího materiálu.

Každopádně ani tak jsem jejich služby už letos nevyužil, jelikož 8k za výměnu oleje jim již nejsem ochoten dát.
No u Škodovky mohly do servisky zapisovat i neautorizované servisy (byl jsem např v Bosch servisech), stačilo když si zaplatily přístup. Doufal jsem že u Mazdy to bude podobné.

Za co chtěli v Balvinu 8k když sis olej donesl sám?
 
No u Škodovky mohly do servisky zapisovat i neautorizované servisy (byl jsem např v Bosch servisech), stačilo když si zaplatily přístup. Doufal jsem že u Mazdy to bude podobné.

Za co chtěli v Balvinu 8k když sis olej donesl sám?
Ano, je to podobné. Stačí si zaplatit přístup, vypsat údaje o firmě, vyfotit servisní prostředí, vypsat typy používaných značek dílů a olejů (to prochází schvalováním), vypsat vybavení dílny a případně ho i doplnit (i když ho v životě nepoužiješ) atd... atd...
Měl jsem jednou blbej nápad, že do toho půjdu, ale ty ceny byly trochu nesmyslný a to byl ten hlavní důvod proč jsem se na takovou pitomost vyprdnul.
Úplně stejně to má i Toyota/Lexus, kde se taky prochází ověřením a platí rakety za přístup.
 
Poslední úprava:
Taky jsem slysel ze Mazda chce za pristup do systemu ranec, takze vzhledem k poctu mazd se to malokomu krom autorizaku vyplati platit
 
Ja jezdim do Zlina a vymena oleje s tim ze si dovezu vlastni je obvykle okolo 1500 s tim ze tam je olejovy filtr, doplaneni chladici kapaliny a kapaliny do ostrikovacu.
 
Ahoj, do Autopalace Brno si vozím svůj olej (Mazda Oil 5W-30), a servis pak stojí 4 - 5 tisíc. Úplně jiný olej jsem nezkoušel, to by ses musel zeptat.
 
Kéž bych byl jednou ve stavu, že budu moct lidem co si dovezou vlastní olej (ale klidně jim ho za ty prachy dám) dělat malý servis za 5..7...8tisíc :D

Tvl to jsou ceny jak z jiné planety :joy: Ale samozřejmě jo...záruky, prostředí, přípravky, diagnostika, školení mechanici, režijní náklady...Nejsem včerejší, chápu to.

Ale je to masakr.
 
Chtěl bych být ve stavu, kdy mě není líto rozdávat pětilitry ? udělat si sám za 1500,- olej vs dát 8k za záruky?, prostředí, přípravky, diag., školení, mechaniky…
A když mě řekne, že mě udělají brzdy za 23k ale origo brzdy brzdí jak kdybych měl za sebou vozejk s tunou štěrku. Origo olej, kterej většina vymění za doporučovanej ostatníma. Je ti líto dát takový peníze.

880,- za kontrolu karoserie? To je jako příspěvek na oběd? Když jsem při předání zmínil, jestli si všiml zdeformovaného prahu, nikdo o ničem nevěděl.
 
Asi se nechápeme správně - nebo ty nevnímáš souvislosti. Teď reaguji na tvé slova o záruce.

Pokud máš auto v záruce a dáš si tam svůj olej, tak v případě, že zakuká cokoliv na motoru, pojedeš do autorizáku jim to pěkně "vytmavit", že jo ?. Ale nechat je o auto pečovat tak, jak zamýšlel výrobce, to už nám lidem nevoní, že ? Protože to stojí prachy... A autorizák, protože se mu (kromě jiného) nechce platit, tak řekne, že jsi měl svůj olej, který sice splňuje normy a blá blá, ale je to možná příčina vady a všechno se bude natahovat a pokud vyhraješ (nakonec možná fakt až u soudu), bude to hořké vítězství po dlouhém boji a ty budeš jezdit autem od kamaráda, nebo půjčeným. S tímto mám BOHATOU praxi, takže hádat se s nikým nebudu, ať si každý myslí co chce, je mi to jedno, jen říkám jak to chodí v realitě mimo internet. Já mám tu výhodu, že jednám z pozice silného zákazníka a většinou vyhrávám.

Pokud je (například u koncernu VAG) záruka na prorezivění karoserie 12let a ty po skončení klasické záruky (řekněme 2 roky), nejezdíš alespoň na tu kontrolu karoserie, tak prostě o záruku přicházíš.

Je to naprosto logické a legitimní. Ne snad ?

Já ti nebudu platit za díru v kastli, když jsi nebyl schopen dát ročně 800Kč za kontrolu, protože kdybys ji dal, tak jsi v ní teď neměl díru. Našlo by se to ložisko vznikající koroze a odstranilo.

Můžeš namítat, že toto má být zdarma. A já můžu říct, že zdarma to je na první 2...3..5let co je obvyklá záruka. Prostě ať se to nám spotřebitelům líbí nebo ne, tak záruku 25let má asi fakt jen Leathermann. A je to naprosto logické. Auto je spotřební věc. Tak to prostě je.

Odbočka od tématu, ale neodpustím si :
Ještě před 30lety si tady lidi natírali podvozky lněnou ferměží před bytovkou dělali generálky motorů po 100 000Km a dneska mě bude někdo přesvědčovat, že auto musí vydržet bez myčky, prevence a jakékoliv závady 250 000Km jinak že je to krám.

Připomínám, že rovník má cca 40 000Km. Takže když máte na autě 250, tak to auto má za sebou ekvivalent 6+ cest kolem světa, přitom většina lidí nedojde pěšky ani do obchodu. Tak co by jste po těch autech ještě chtěli ?
 
Ne. Opravdu si nerozumíme ?. Ale již nechci spamovat téma nějakými přesvědčeními a stejně si ty budeš stát za svýma zkušenostma a mě to věřit nebudeš ?
 
Já už to dojedu. Admini to kdyžtak smažou.

Kleknutý motor v záruce platí fabrika. Ne lokální dealer, ten to jen řeší a případně opraví. A oni to chtějí opravit, protože je to fajn práce za dobré prachy. Můžou tomu pomoct, ale nerozhodují o tom.
Nepřál bych ti diskuze s fabrikou o čemkoliv a zvlášť ne dnes. Na poslední motor za 750 000Kč bez DPH jsem čekal 3 týdny na posouzení fabrikou a dalších asi 20dní na dodání a to jsem měl štěstí. Dokládá se úplně všechno a je to dost oser.

Prostě jen říkám, že pokud mám auto v záruce a chci mít jistotu, jezdím i za cenu vyšších servisních nákladů do autorizáku. Málo kdo na soukromém autě udělá víc kilometrů ročně, než je dnes JEDEN servisní interval. Takže zaplatí tu "drahou" výměnu oleje po dobu běžné 2leté záruky 2x. Ne každá značka má záruky 5...7let. A tam to jde zase řešit elegantně poměrně výhodným předplaceným servisem.

Kámoš teď zaplatil za 5letý servis u nového auta u velmi levné značky balíčkových 16, nebo 19 000kč (nevím teď přesně). A po dobu 5let nemusí řešit platby za olej, filtry, svíčky...Omezené to je na jeden servis ročně, což u něj skvěle vychází a je s touto nabídkou maximálně spokojený. Já bych byl taky.
 
Ok ? ale číst to nebudu, jde to mimo mě.

Já jsem v první odpovědi napsal, že s vlastním olejem bude servis v budoucím možném sporu absolutně v klidesu, protože ti to dal dopředu vědět a podpisem to zákazník stvrdil. Tím pádem se vším souhlasil.

A ty mě nařkneš, že si hned půjdu stěžovat, proč mě kleknul motor.

To bylo pro info, k otázce, na kterou se ptal v prvním příspěvku.

Každý má svůj rozum a soudnost. Některým to moc ale neříká (to je na lidi z tvých zkušeností)

1+1=2
 
To je zbytecneho domysleni...ne vse co jsem napsal je striktne mireno vyhradne na tebe. Je to obecna informace pouzitelna pro kazdeho. Nenarknul jsem te vubev z niceho. Tebou popsane vyhody,nebo pro nekoho nevyhody z pouziti toho ci onoho pristupu k servisu me nechavaji naprosto v klidu. Jen vysvetluju jak se situace muze vyvinout.
 
Back
Top