• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Škubání při přidávání plynu v pravém velkém rejdu

Bendik

člen KLANu
54
Ahoj lidi,
nemá někdo zkušenost nebo tušení co by mohlo být škubání při rychlejším přidávání plynu ale pouze pokud projedu prudkou pravou zatáčku okolo 90°?
Například když vyjíždím z garáže směrem doprava a přidám rychleji plyn nebo se rozjíždím do 90° pravé zatáčky ze semaforu tak to trhá. Nebo když téměř zastavím na T křiovatce a zahnu prudce doprava skoro do plného rejdu.
Je jedno, jestli je motor studený nebo zahřátý. Pokud přidávám plyn velmi pomalu, tak to nedělá. Při žádných jiných situacích ne. Diagnostika mi nic neukázala. Za běžné jízdy, se mi to neděje. Jako už jsem se naučil takovéto prudké zatáčky vyjíždět tak, aby to nedělalo, ale nepřijde mi to jako OK. Je to jako by byl dočasně přerušený přívod paliva a pak to vystřelilo a takto několikrát za sebou. Když uberu plyn a počkám, až jsou kola srovnané, a pak přidám, tak je to OK.
 
Podobně se chovala moje 626 2.0D Comprex, když mi odcházel homokinetický kloub pravda je, že ve všech režimech ne jen při rozjezdu. Potom začal být slyšet a to se preslechnout nedalo.
 
Díky za info. Podle známého v autorizáku, to bude nejspíš toto nebo něco okolo tohoto. Dozvěděl jsem se, že auto bylo před mým nákupem lehce ťuknuté na pravé přední kolo a to by odpovídalo tomu, že při prudkém zatočením doprava vzniká větší tlak na pravé kolo a jestli tam je trochu byť jen trošku něco hnuté, tak to způsobí větší odpor a pak to cukne po uvolnění.
 
Back
Top