• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Swap přístrojového panelu

saattiii

nový člen
23
Ahoj,
zkoušel tady někdo swap přístrojového panelu z typu s digitálním otáčkoměrem na typ s digitálnim rychloměrem a HUD?

Na "mazda3revolution" jsem našel, že to lidi dělaj, ale že je potřeba pak seřizovat ABS a odkódovávat chyby.
Když bych si sehnal komplet přístroje a kryty, pomohl by někdo s kódovánim auta?

Zatim se rozhoduju, jestli to zkusit splašit, nebo ne, protože mám zkušenosti jen s barevnejma HUD, co ukazujou trochu víc, než by mohla moje M3, tak by mě zajímalo, jestli lidi co maj M3 s HUD, jestli je to věc, která je nice to have, nebo jen něco, co ani nestojí za řeč a upgrade u nižších výbav
 
Ahoj, chápu to psrávně, že si chceš sehnat přístrojovku z HUD displejem a vyměnit ji za tu svou stávající, kde HUD nemáš?
 
Za mě je HUD užitečný zvláště při navigaci, kdy ukazuje kam jet a kdy. Pak ukazuje ještě auta v mrtvém úhlu, pruhy na silnici a dopravní značky. Já mám ale barevnou verzi (po FL). Mě osobně se líbí přístrojový panel s otáčkoměrem víc, ale to je věc osobního vkusu.
 
Za mě je HUD užitečný zvláště při navigaci, kdy ukazuje kam jet a kdy. Pak ukazuje ještě auta v mrtvém úhlu, pruhy na silnici a dopravní značky. Já mám ale barevnou verzi (po FL). Mě osobně se líbí přístrojový panel s otáčkoměrem víc, ale to je věc osobního vkusu.
já si myslim, že ten nebarevnej toho tolik neumí
 
já si myslim, že ten nebarevnej toho tolik neumí
Mám před FL a ukazuje mi to jen navigaci, rychlost a tempomat, jestli i auta v mrtvém úhlu to sem si nevšiml, nejspíš ne a pruhy na silnici už vůbec ne. Jinak to ukazování rychlosti je silně návyková věc, nemusíš koukat dolů. Druhá věc je, že pokud nesedí někdo přesně za tebou není vidět kolik jedeš:) Ještě to ukazuje rychlost v pravo dole na otáčkoměru - digitální, a ta také není vidět třeba od spolujezdce, výborná věc pokud jedu s manželkou:)))
 
Souhlas M3BM Rev na HUD nezobrazuje asistenty.
Pouze rychlost, navigační šipku a vzdálenost, možná i tempomat a omezovač rychlosti pokud je nastaven.

Určitě bych to nedělal, mazda nemá tak uživatelsky přívětivé servisní prostředí jako např Škodovka.
Může se stát jak do toho jednou hrábneš už to nedáš nikdy ani do původního stavu, servisy tě nepříjmou protože nechtějí řešit anomálie. Jen vyměňit olej, bzdy a adijé.....

Kdepak stejně jako teď nevnímáš rychlost na budíku, časem ji nebudeš vnímat ani tam.


Mám před FL a ukazuje mi to jen navigaci, rychlost a tempomat, jestli i auta v mrtvém úhlu to sem si nevšiml, nejspíš ne a pruhy na silnici už vůbec ne. Jinak to ukazování rychlosti je silně návyková věc, nemusíš koukat dolů. Druhá věc je, že pokud nesedí někdo přesně za tebou není vidět kolik jedeš:) Ještě to ukazuje rychlost v pravo dole na otáčkoměru - digitální, a ta také není vidět třeba od spolujezdce, výborná věc pokud jedu s manželkou:)))
 
Poslední úprava:
Souhlas M3BM Rev na HUD nezobrazuje asistenty.
Pouze rychlost, navigační šipku a vzdálenost, možná i tempomat a omezovač rychlosti pokud je nastaven.

Určitě bych to nedělal, mazda nemá tak uživatelsky přívětivé servisní prostředí jako např Škodovka.
Může se stát jak do toho jednou hrábneš už to nedáš nikdy ani do původního stavu, servisy tě nepříjmou protože nechtějí řešit anomálie. Jen vyměňit olej, bzdy a adijé.....

Kdepak stejně jako teď nevnímáš rychlost na budíku, časem ji nebudeš vnímat ani tam.

podle tohodle vlákna to vypadá relativně v pohodě a bez problémů

Co se týče nevnímání, tak si to zrovna nemyslim, na Hondě Civic 8g jsem měl digitální rychloměr vysoko ve výhledu a fungovalo to jak fake head up

HONDA-Civic-5-Doors-888_17.jpg
 
Back
Top