• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Test Mazdy CX-5 Skyactiv-D 175 AWD

Pěkně jsi to tam napsal Lubo. Jsem schválně hledal, jak to vyřešíš s tím uložením tlumičů. "...Predošlá verzia položila základy dizajnového štýlu „Kodo“ a vydláždila cestu pre ďalšie modely značky. Nová CX-5 ho ďalej rozvíja, pričom technicky nadväzuje na predošlý model." a
"O bežných nerovnostiach posádka nevie, väčšie sa prejavia tlmeným buchnutím." Tady už pojem čtení mezi řádky dostává úplně jinou dimenzi. Ale dnes už se skoro z žádného "testu" nedá poznat, jak na tom konkrétní auto / výrobek doopravdy je, co jej trápí, jaké má slabiny. A pokud je to někde zmíněno, tak se to bagatelizuje, či je to kolikrát popsáno tak, jako že je to výhoda.
Ale chápu to; "Chcete půjčit auto na test? Tak o něm napište něco pěkného." :)
Znám to z motorek...., "Vy už jste nám pohanily 3 modely, vám už na test motorku neposkytneme." Oficiální vyjádření v mailu je samozřejmě ve znění momentální nedostupnosti daných modelů pro zapůjčení k testování. :confused:
 
S ulozenim tlmicov neboli ziadne problemy, tlmene buchnutie bolo myslene v pozitivnom zmysle slova. Nepoznam auto, kde sa velke nerovnosti neprejavia, ci uz buchnutim, otrasom, alebo nejakym zvukom. Ak je zvuk utlmeny, povazujem to za pozitivum.
Testy sa snazim pisat objektivne, ale priznavam, ze u Mazdy som trochu zaujaty :)
 
Tak pokud tam teď dávají tu gumu a auto je nové, tak není šance to poznat, než se ta guma poruší.
 
Back
Top