• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Úprava přístrojového štítu (budíků) na black-out typ

Mám dotaz, půjde na 2.5, která má budiky do 7tis ot dát blackout typ z 2.0, kterej je má do 8tis ot? RVM nemám, takže by případná chybějící kontrolka vadit neměla.
Stav KM se překopíruje z ECU, nebo je uložen v budíkách?
 
Mám dotaz, půjde na 2.5, která má budiky do 7tis ot dát blackout typ z 2.0, kterej je má do 8tis ot? RVM nemám, takže by případná chybějící kontrolka vadit neměla.
Stav KM se překopíruje z ECU, nebo je uložen v budíkách?
KM jsou zapsaný v budíkách, ale měly by jít upravit, aspoň směrem nahoru - přidat km, bez vyndání čipu ve Forscanu placený verzi na Windows. Otáčky by si to mělo přebrat samo, takže tam by problém neměl být. Ale chce to si pohrát s imobilizérem.
 
Poslední úprava:
Můžu se dostat do stavu kdy nebudou fungovat původní budiky (uprava ECU) , nebo komunikace s imo se zapisuje jen do těch budíků (IC) ?
 
Back
Top