• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Vadne brzdový pedál

ondr4

člen KLANu
89
zdravim,
posledni asi mesic jsem si vsiml, ze kdyz seslapnu brzdovy pedal, tak cca tretinu az polovinu delky seslapnuti me brzdy moc nebrzdi, pedal vadne..jakmile pedal pustim a hned zase seslapnu pedal, brzdy okamzite zacnou normalne brzdit bez vadnuti..

staci na pedal neslapat treba 20 sekund a stav se opet opakuje, prvni seslapnuti vadne, druhe okamzite pote zcela v pohode..

delala se nova brzdici kapalina, ale minuly rok na jare..predpokladam, ze by zavzdusneni se ukazalo driv nez az ted..

muzete mi prosim nastinit, co stim?

diky

2,2 mzrcd gh
 
propada ne, jen znatelny brzdny efekt je treba az po poradnym seslapnutim brzdoveho pedalu..pricemz kdyz pedal pustim a zase hned zacnu brzdit, tak auto brzdi okamzite, neni tam prodleva
 
V tom případě hledej problém v posilovači brzd. Buď je slabý podtlak což značí špatnou vývěvu nebo někde podtlak uniká Nebo je samotný posilovač vadný.
Když několikrát za sebou šlápneš na brzdu, je cítit tvrdnutí pedálu?
 
netvrdne tak, jak kdyz je treba vyplej motor..proste po prvnim "nejistem" seslapnuti brzdy potom hned brzdi normalne..ale po chvilce nebrzdeni je zase seslapnuti slabe (brzdy brzdi az po delsim seslapnuti pedalu)
 
Ahoj. Brzdovej kvapaliny máš dosť? Vyzerá že je to zavzdušnené. Skúsil by som odvzdušniť.
 
Teď po výměně zadních třmenu a staré kapaliny stejný problém, zkoušel jsem párkrát zabrzdit s kopnutim ABS, po 3 dnech při opětovném odvzdušnění byly zas trochu bubliny a znatelně se to zlepšilo. Ještě tomu pár dní dam kdy zkusím zabrzdit několikrát s kopnutim ABS a v pátek jdu zase na odvzdušnění. Snad už to pak bude reagovat jak před výměnou třmenů

Btw brzdovej válec v drujovýrobě dělá jen H&B Jakoparts, nikde není skladem, originál stojí v maloobchodu 18tis a co mám informace taky není nikde skladem...
 
Tak problém vyřešen. Chce to párkrát zabrzdit s kopnutim ABS a odvzdušnit, u mě bylo potřeba postup opakovat 3x. Z toho 2x byly bubliny v pravým předním kole a jednou v levým - takže fakt byl vzduch v ABS kostce
 
Jedna taková moje vychytávka.Není dobré odvzdušnovat,pokud auto nestojí na kolech,Svěšená zadní náprava neumožní perfektní odvzdušnění zadního třmenu.Stačí polonápravu přizvednout heverem do provozního stavu a klasicky odvzdušnovat.Ten problém je napříč značkami,nejvíc na to trpí Peugeot.
 
To bych chápal u auta s regulátor brzdnyho účinku na zadní nápravě, ten však GH nemá, jsou tam za kostkou jen trubky a hadice, tady to asi ten efekt mít nebude tím pádem ne?
 
Nejde o regulátor,ale u svěšené polonápravy není odvzdušnovák ideálně nejvýš,může v třmenu zůstat malinká bublinka.Největší efekt to má,pokud byla úplně vypuštěná kapalina.Při klasické výměně nová- stará to nehraje žádnou roli.
 
Back
Top