remisa
člen KLANu
- 73
Ahojte,
při své cestě a bádání po neklidném volnoběhu mě napadla jedna věc.
Nedávno jsem demontoval a čistil celé sání, což zmiňuji v jiném příspěvku. Když bylo sání sundané a měl jsem přístup do sacích komor motoru, všimnul jsem si, že jeden z osmi ventilů sání byl otevřený. Při pohledu zepředu to byl levý ventil v levé komoře. Nevěnoval jsem tomu pozornost.
Teď mi to leží v hlavě a přemýšlím, zda je to normální stav, že zůstane při vypnutém motoru nějaký ventil otevřený?
Nebo to může znamenat problém na VVT? Nebo jenom nějak "zadřený" ventil?
Díky za info
při své cestě a bádání po neklidném volnoběhu mě napadla jedna věc.
Nedávno jsem demontoval a čistil celé sání, což zmiňuji v jiném příspěvku. Když bylo sání sundané a měl jsem přístup do sacích komor motoru, všimnul jsem si, že jeden z osmi ventilů sání byl otevřený. Při pohledu zepředu to byl levý ventil v levé komoře. Nevěnoval jsem tomu pozornost.
Teď mi to leží v hlavě a přemýšlím, zda je to normální stav, že zůstane při vypnutém motoru nějaký ventil otevřený?
Nebo to může znamenat problém na VVT? Nebo jenom nějak "zadřený" ventil?
Díky za info