• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Výměna zadních ramen - problém s díly

Goopedy

člen KLANu
30
Zdravím.

Rozhodl jsem se pro nástřik své Mazdy 6 GH Combi. Při kontrole v Mratíně, kde sem chtěl nechat dělat nástřik jsme se domluvili, že bude dobré nejdřív vyměnit ramena.

Zajel jsem za mechanikem s tím, že koukneme co by se mělo ještě vyměnit, popřípadě jaké si mám sehnat díly (dělá pouze Škodovky, takže si díly sháním sám).

Následně jsem byl dost překvapen, kdy jsem zjistil, že dostupnost zadního levého ramene je v ČR nulová. Tudíž jsem se uchýlil pro ebay, kde jsem dohromady obě ramena pořídil za 4300,- Kč v přepočtu i s dopravou, kdy se jednalo o UK shop se skladovými zásobami v německu. Dodání do 4 dní.

Následně sem začal shánět excentrické šrouby + šrouby, které drží na druhé straně ty ramena. Excentr nakonec v sadě vychází nejlépe zase přes eBay za 600,- Kč i s poštovným.

Aktuálně však řeším dostupnost obyč aretačních šroubů (9YA02123KA; 9YA0-21-23K; 9YA02123K; 9YA0-21-23KA; 9YA02123KA + matice 9YB04-1221D), které jsem našel, že by mě vyšel šroub za 1000,- Kč bez matice.

Zkusil jsem i poptat Mazdu ofiko, pro informaci přikládám screen, který mi poslali, s tím že to vychází dost draho.

Máte někdo zkušenost, stránku popřípadě nápad, nebo samotné šrouby doma, třeba jen kvůli změření? Napadlo mě zda to nezaměnit jinou automobilkou. Popřípadě dával někdo na auto třeba obyčejné šrouby běžně dostupné?

Opravdu se mi nechce dávat 2000 za "obyčejné" šrouby.

Předem díky za každý názor a komentář. Jsem dost bezradný.

unnamed.png