• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Zvednutí světel AFS Bi-xenon

Trixxx3

nový člen
5
Zdravím, prosím kterým šroubem se zvedají světla na GJ 2013 s AFS bi-xenonem. Po STK mi to svítí na můj vkus nízko (Fiesta s halogenem mi svítí dál). Je to ten plastový šroub vzadu na světle? předpokládám že z vrchu s tím logem světla a značkou 10% je náklon do strany. Je potřeba na to nějaká procedura? Slyšel jsem že je potřeba nemít nastartováno a nemít světla v automatu jinak to nivelace dorovná ať s tím hýbu jak chci? Děkuji.
 
Ahoj, pokud Ti STK seřídila světla na regloskopu tak buď rád, jinak bys za to v servisu platil a TK musel opakovat. Proto se ta technická dělá. Hlavní světla se neseřizujou podle vkusu, ale certifikovaným měřákem. Nebo budeš radši oslňovat?
 
Jasný chápu, ale když ti to svítí kousek před auto a pomalu nevidíš kde máš odbočit tak to asi není uplně cajk. Samozřejmě to chci zvednout decentně... pokud mě někdo problikne snížím to.
 
Tohle chápu. Jedná věc je seřízení světel dle regloskopu, druhá věc je, že se bez dálkových světel nedá za tmy jezdit, kór po okreskách, nebo při nižších světelných podmínkách, ani po seřízení. A bohužel, tyhle dva problémy jdou občas ruku v ruce. S nastavením světel bohužel nepomůžu, leč nejsi jediným, kdo má podobný problém. Co s tím, vlastně nevím. Já měl podobný problém na jiném autě od němčourů, stejně tak jako teď na Majdalénce.
 
Tohle mě zarazilo hned při koupi M6 a následné jízdě domů, kdy jsem myslel, že ani nedojedu. Při přepnutí na potkávací jsem byl jak slepý. Připosraně jsem dorazil domů a následně se hned domluvil se servisem. Neměly s tím problém, zvedly mi to mírně nad předepsanou rysku a nikoho neoslňuji, protijedouci na mě neblikaji. Říkali, že si na to stěžovalo už více lidí a prostě jim to o kousek zvednou
 
Jojo přesně, o intenzitu nejde.. svítí to jako prase. Jen jde prostě vidět ostré ohraničení světla na zemi které by chtělo posunout trošku dál před auto :).V jakém jsi byl servisu ?
 
Tohle mě zarazilo hned při koupi M6 a následné jízdě domů, kdy jsem myslel, že ani nedojedu. Při přepnutí na potkávací jsem byl jak slepý. Připosraně jsem dorazil domů a následně se hned domluvil se servisem. Neměly s tím problém, zvedly mi to mírně nad předepsanou rysku a nikoho neoslňuji, protijedouci na mě neblikaji. Říkali, že si na to stěžovalo už více lidí a prostě jim to o kousek zvednou
Mám za to, že to souvisí s rozdílnými zdroji a reflektory. Při porovnání halogen, xenon a led, o starých klasických žárovkách nemluvě, je znát, že rozhraní světlo-tma je stále ostřejší a může být vnímáno jako zkrácení světelné stopy.
@vladas75: Oni na Tebe neblikají, protože řada aut má dneska světelnou automatiku HIGH/LOW a museli by přepínat na potkávačky.
@Šmiďas: Řeší se to tak, že se sundá noha s plynu...;)
 
@vladas75: Oni na Tebe neblikají, protože řada aut má dneska světelnou automatiku HIGH/LOW a museli by přepínat na potkávačky.
tak třeba když jsem měl CX-5 , tak na mě blikaly a podle mě je to tím, že M6 má světla o hodně níž než CX-5 a stejně tak senzor na přepínání a celkově to u M6 funguje lépe. Že by se od doby co jsem měl CX-5 zvýšil počet aut se světelnou automatiku HIGH/LOW asi neee
 
Back
Top