• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Zvlastny hluk

wigi

člen KLANu
63
Ahojte,
postretla ma nejaka habadura. Nieco z pod kapoty vydava divny zvuk. Neviem to identifikovat.
Nie je to vobec zavisle od klimy ani pneumatik, pretoze najviac to pocut na tichom asfalte. Nie je to od motora lebo akekolvek otacky su, zvuk sa nezmeni. Taktiez prevodovka moze mat 3,4,5,6 a zvuk stale rovnaky. Zvyssuje a znizuje sa intenzita len rychlostou. A zda sa mi ze to pocut cim dalej, tym viac. Nemali ste niekto obdobny problem? Co to moze byt? Bojim sa, ze v autorizaku budu zase len triafat na slepo.
Mam m3 BM, 2015, 88kw AKA 129kw :D a automat.
 
Slyším to teda dost špatně a i tak je to věštění z křišťálové koule, ale skoro bych řekl, že to je ložisko kola.

Pak ještě taky zkusit vyřadit a vymáčknout spojku, aby se skoro vyloučila ta převodovka, ale to nevidím...Spíš to ložisko
 
skúšal som neutrál a zvuk stále rovnaký. Reaguje len na rýchlosť akou idem, teda sa mení tón zvuku. Ešte pridávam v nižších a vyšších rýchlostiach.
Nereaguje to na motor ani prevodovku, ani vozovku, takže to as nebudú ani pneumatiky.
 
Při zatočení volantem na jednu nebo druhou stranu ten hluk zmizí nebo zesílí ? To by pak mohlo být ložisko/náboj.

Mě to spíš přijde jako by něco o sebe drhnulo. Příklad: Plastový kryt o pneumatiku nebo poloosu....

Pokud na to nemá natočení volantu vliv, tak bych zkusil auto zvednout a ručně točit kolama a koukat/poslouchat co by to mohlo být.
 
Pri zatočení stále rovnaký zvuk, aj ostro do zákrut, nič sa nezmení.

V garáži pri nízkej rýchlosti som žiadny zvuk nepozoroval. Zdvihák nemám, tak to asi až v servise, ale díky za postrehy a pomoc.
 
V nejhoršim případě to bude ložisko na diferenciálu. Ale to už je opravdu věštění z křišťálový koule.
 
oukej, skúsim to dať zdvihnúť a potočiť. Vďaka za postrehy, dám vedieť keď vyriešim záhadu.
 
tak nakoniec to bolo pravé predné ložisko. Postupne ako sa s tým jazdilo, tak sa to začalo prejavovať hlučnejším prejavom práve pri miernom zatočení doľava. Ešte keby niekoho zaujímalo čo to stojí v origo servise carstar (louda auto):

identifikácia závady 0,5h
výmena ložiska 2,5h
hodinovka 1099 Kč bez DPH

ložisko BJS7-33-04X = 7094,79 Kč bez DPH
vazelína = 324 Kč bez DPH
 
Ja si to sám spraviť neviem, takže to prenechávam iným.
Máte niekto tip na dobrý neautorizovany servis mazdy v okolí prahy 19 - Kbely? Tak cca na jar budem meniť kotúče s platničkami a s tým už do origo asi nepôjdem.
 
tak nakoniec to bolo pravé predné ložisko. Postupne ako sa s tým jazdilo, tak sa to začalo prejavovať hlučnejším prejavom práve pri miernom zatočení doľava.

U mne to vypada na stejny problem, zvuk tam slysim stejny, pneu jsem vyloucil, nyni po prezuti. Jen nedokazu uverit, ze lozisko odejde u sestilete M3 s najezdem 70tis.km, ano, vice stoji nez jezdi....
To vsichni tak menite loziska nebo mam patecni kus?
U stare 323F odeslo zadni po 190K km a puvodni predni sly sesrotovat spolu s autem....
 
Já jsem Mazdy měnil po 180 000 km a nikdy jsem do té doby ložiska kol neměnil.Takže smůla.
 
Ja som menil to lozisko cca v 112 tisicoch, takze kludne aj 70 tisic je moznych. Ja pripisujem problemy s prednou napravou aj tomu, ze stojim denne v garazi na zakladaci, cize predok dole a zadok hore. Viac vahy je na predku.
 
Poslední úprava:
Back
Top