• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Inak to naozaj existuje FL GL so starými budíkmi? Som myslel, že všetky kusy už mali nový prístrojový štít.
 
@engineer Tak je to verze z Ameriky, či Kanady, tak kdoví jak to tam měli. Ale zas má 2.5 turbo což by za to stálo ? Záleží v jakém stavu spoza velké louže dojelo
 
A da se to u nas vubec prihlasit? Nekde sem slysel, ze ten motor 2.5turbo prej nesplnuje evropske emisni limity, proto se tu neprodava. Ale musi to s tim autem pekne smykat, 184kW je kolem 250 koni, jestli se nepletu...
 
Asi to bude nějaká Social Edition... Má to nějak málo tlačítek oproti Revolution Top/Takumi u levého kolene. A nikde zmínka o chlazení sedaček.
 
A da se to u nas vubec prihlasit? Nekde sem slysel, ze ten motor 2.5turbo prej nesplnuje evropske emisni limity, proto se tu neprodava. Ale musi to s tim autem pekne smykat, 184kW je kolem 250 koni, jestli se nepletu...
Emisní limity splňuje, jen by zhoršoval průměrnou spotřebu prodaných aut.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Řekl bych, že pokud platí to, co pán píše (poctivý servis v autorizáku), tak je to parádní nabídka. Nevím jak u vás na Slovensku, ale u nás chtějí 550tis czk za 2litr revolution. 2,5ka s revolution top do 500 je parádní cena. Osobně hledám něco podobného, ale v kombi a ideálně 2litr, ale v čechách moc GLek není a když, tak nevědí co za ně
Písal som pánovi, povedal, že bol lakovaný iba zadný nárazník kvôli škrabancu. Síce nepodporujem služby ako Carvertical, ale chcel som to (aspoň raz v živote) vyskúšať, tak som si zaplatil preverenie tohto auta. Výsledok posúďte sami (foto nižšie). Nehovoriac o tom, že predávajúci znížil cenu auta zo dňa na deň o 700 €. Takže je to naozaj zvláštne.

p1.jpg p2.jpg
 
No, musím říct, že mám podobnou zkušenost. Kdo ví jaká je věrohodnost údajů Cebie, ale když jsem dostal 3 kupony zadarmo, tak proč to nezkusit že. Projel jsem si tu červenou z autorizáku v Příbrami, za kterou chtějí a 560tis. Výsledek - 4x bouráno. Kdyby někdo o ni měl zájem, klidně mu pošlu tu Cebii v PDF.

Ještě "vtipnější" je, že se prý v roce 2019 (tedy jako 2 leté, tehdy ještě nebourané auto s 39tis km) prodávala za 600tis. Po třech letech, 4 bouračkách a 50tis km za ní chtějí 560tis Kč. Jen ukázka toho, jak se teď svět zbláznil.
 
Před 3 roky jsem zde avizoval, že budu do půl roku prodávat svou 6 '2017, a klaplo to, členovi klanu; na dobré auto se vyplatí počkat. Po letech tedy další..

Takřka stoprocentně budu letos na jaře nebo v létě posílat dál svou 6, Sedan, druhá nejvyšší výbava Revolution Top + Navi, 194k automat, barva Deep Crystal Blue, uvnitř příplatková bílá kůže, výroba 6/2019 - provoz 8/2019, najeto aktuálně 30159 km, odhad při prodeji cca 35 tis km.

Skoro jako nová - jedna nepatrná odřeninka na předním spojleru pod RZ, pár téměr neviditelných škrábanců sem tam po autě (asi od větviček, když se člověk vyhýbá), a pár ťupek od kamínků, interiér perfektní, sedačka řidiče taky minimální známky sezení (jsem lehký a drobný), "pologarážovaná", jestli se počítá parkovací pergola. Disky 17" i 19" bez škrábnutí. Ježděná první půlrok delší dálniční trasu 4 dny v týdnu, od Covidu už jen 2 - 3x týdně, většinou sám v autě, tedy žádná dlouhodobá stojka. Do nádrže skoro výhradně Verva 100 a velmi svižný jízdní styl, který karbonu nedává šanci :).

Navíc:
* zesílená orig. Mazda vana do kufru,
* zimáky 17" Borbet s orig. senzory a novými Dunlop Wintersport 5 na předku a čtyřletými vzadu (viz 3. foto),
* orig. střešní příčníky Mazda do kotevních bodů.

V tomhle stavu a s takovou péči seženete jednu za tři roky :blush:. Termín prodeje bych ideálně doladil dle dodání našeho nového auta, nejpozději cca červenec, ale nechal bych se možná ukecat i dřív, leasing/úvěr na ní nemám + máme ještě manželčinu CX-5, takže je čím jezdit.

Když se koukám do inzerce, vypadá to, že ceny se dost drží, takže bych to předběžně viděl na 750 tis Kč. Nemožnost odpočtu DPH - soukromá.

Kdyby vás to poteciálně zajímalo, nebo jste o někom věděli, napište do zpráv. Díky moc. Fotky zatím jen mix co jsem kde za těch pár let ježdění našel.

m6-various.jpg m6-nature.jpg m6-zimaky.jpg m6-sunsets.jpg m6-interior.jpg
 
Poslední úprava:
Ahojte, chcela by som Vas nazor na tuto Mazdu. Kedze som zena, nevyznam sa v tom tak, ako vy a predsa ste tu odbornici. Na co by som si pripadne mala davat pozor pri tejto motorizacii a ake cca budu naklady hned pri kupe? Dopredu Vam dakujem

 
Nic, jen standardní věci u ojetého auta. Po koupi nechat vyměnit olej v převodovce proplachem, pokud už třeba nebyl.
 
Vie mi niekto vysvetliť, ako môže byť v Mazde 6 GL v Revolution TOP výbave namiesto digitálneho prístrojového štítu zastaraly MaxiDot displej?
 
Asi to není MY2018. ;) Nebo tam někdo narval přístrojový štít ze škodovky? :D
 
Back
Top