• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test CX-3 vs C-HR

C-HR je slušnej kosmickej modul :))) myslím, že už tomu chybí jenom pedály, abys mohl šlapat a jet úplně zadara ...... proti gustu žádnej dišputát, já teda raději poctivou atmosféru nežli pištící hybridy a 18x přeturbený dvvoudecky...
 
Mlada uz o ni taky basni..., jeste ze na ni nejsou love, jinak by sel hadam ufoCivic do sveta...

Odeslano z Lenovo Vibe pomoci aplikace Tapatalk
 
ten design by mi vůbec nevadil ... ale ty agregáty jo

btw. Kačce by určitě slušel :)))
 
prý zvažují silnější benzínový motor. Ale ta 1.8 by nemusel být úplně marná . Samozřejmě pěkný 2.0 ( 150 k ) by tomu slušel o tom žádná ;)
 
Jako poskakovadlo proč ne, to se Toyotě musí nechat, že jejich hybrid funguje. V roce 2018 a SkyII + hybrid od toyoty, tak proč ne, to by mohlo fungovat. Možná bych přemšlel o tom, že bych opustil naftu :D
 
Mě se to C-HRko líbí. Dokázal bych si to představit jako druhé auto k mazdě :). Na takové ty přískoky a pro přítelkyni. Jí se to taky líbí.
Jsem zvědav na Mazdu s čím vyrukuje v 2018. Doufám, že to bude stát za to :). Pokud jo, tak o výměně stávající mazdy za novou nebudu váhat :).
 
ten design by mi vůbec nevadil ... ale ty agregáty jo

btw. Kačce by určitě slušel :)))
Jj to mi rika taky a vzdycky u toho nasadi ton jakoze na konci ceka ze snad reknu "fajn milacku prachy sezenu, tak si ji objednej..."

Odeslano z Lenovo Vibe pomoci aplikace Tapatalk
 
mazdar, celkem mě svým ufovzhledem zaujala Toyota C-HR samozřejmě zajímavá by asi byla s motorem 1,8 Hybrid (122 k) ne 1,2 Turbo ( 116 k ) jaké máte kdo zkušenosti s hybridem ? Jen tak pro zajímavost, pokud by mne CX-3 svým designem omrzela ( zatím to nehrozí, ale nikdy neříkej nikdy :D )
http://autosalon.iprima.cz/videa/toyota-c-hr-hybrid-dynamic-comfort
Presne rovnake C-HR ako v teste , som mal stastie skusat aj ja. Cena test auta aj s LED svetlami 30.000 €.
Hodnotenie 98% autosalonovej garaze dostala C-HR zasluzene.
Hybrid motor je v meste boží, aj mimo mesta vyborny, ale na pohodovu jazdu.
Odmenou je užasne, nizka spotreba. Mozno ste si vsimli, vo videoteste poraza "dizel konkurentov "
Podvozok je pre vpredu sediacich tichy, na zadnych sedadlach ani velmi nie.
Svetla vyska podvozku 148 mm je vysmech aj pre tzv. "mestsky crossover"
Sledovanie jazdnych pruhov nielen vrrrčí, ale aj vracia auto medzi biele čiary na ceste, adaptivny tempomat vratane vynutenych brzdeni funguje skvele.
Ideálne vlastnosti auta pre ženy, ale obcas by take vychytavky prisli vhod aj muzom, že áno .
Cenou bohuzial konkuruje uz CX5 , zadnou viacprvkovou napravou a jazdou poraza CX-3 minimalne o 3 konske hlavy.
Ked uz si vybrat, tak uz radsej Mazda3 , ktora aj vo vybave RTop je lacnejsia o 5-7000 € a s rovnako vybornymi jazdnymi vlastnostami a so 155 mm svetlou vyskou podvozku.


Update:
Na Ukrajine pre zmenu nie je v ponuke hybrid verzia C-HR.
Ponuka je 1.2 T + 2.0 l benzin, 148 PS, Euro V., Multidrive S (CVT), s normovanou spotrebou v meste 8,8 l/100 km :eek:
 
Poslední úprava:
V suvislosti s vyssimi sedakmi som si spomenul, ze v C-HR je velmi maly rozsah nastavenia volantu vo vsetkych smeroch (choroba vsetkych toyot)
Ked som dvihol sedak do najvyssej polohy, aby som mal vyssi suv posed, volant uz nesiel vyssie nastavit, tak mi tlacil do stehien.
Musel som spustit sedak a hned bolo po vyssom sedení ... :confused:
Zlata mazda ;)
 
Známej se zabývá dovozem ojetin,přitáh si Auris Hybrit,když se dozvěděl jakou májí životnost články a jejich pořizovací cena,
tak mazala z baráku.Jestli se povede Mazdě to co slibuje 3,5l na 100km neni co řešit;)
 
Back
Top