• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Recenze: Mazda 6 Sedan 2.5 - 2018 (garaz.cz)

krásné vozítko, ale ta grafika těch kamer fakt humus. a člověk by řekl, že to v porovnání s cenou toho auta nebude zas taková položka. kolik stojí dneska průměrný tablet se stejnou úhlopříčkou... no škoda těchto maličkostí.
 
krásné vozítko, ale ta grafika těch kamer fakt humus. a člověk by řekl, že to v porovnání s cenou toho auta nebude zas taková položka. kolik stojí dneska průměrný tablet se stejnou úhlopříčkou... no škoda těchto maličkostí.

to rozlišení nechápu. Moje GJ 2014 má rozlišení zadní kamery celkem v pohodě.....
 
Taky mi to neda. Ta kamera ma podle me nekde chybu nebo je vadny signal. Je to z pohledu toho co vidim za ruseni na obrazovce.
 
Ked si zobrazim vytazenie CPU, tak to zmysel trochu dava. Na to, aby spracovali obraz zo 4 kamier vo vyssom rozliseni, by potrebovali vyssi vykon. To by znamenalo novy chipset, novy kernel, portovanie softveru, vela testovania a doladovania...

Po pravde, ked som to videl prvykrat, tak ma to dost sokovalo. Ale v reale pri parkovani to neriesim. Vidim ciary, obrubniky, vsetko co potrebujem... Pri parkovani to velmi pomaha aj ked je rozlisenie mizerne.
 
No na to, ze japonci jsou spicka v tv technologiich je tohle bida. Jezdim s touhle faceliftovanou mazdou 2 mesice, kamery pres den ok, jak pise Milos, potrebne informace jsou viditelne dostatecne, horsi je to vecer to radeji zrcadka a jen klasicke poslouchani cidla.
V recenze mi trosku chybi hlubsi zastaveni u motoru a treba pocitu z jizdy prave pri vypinani valcu.
Z meho pohledu je tam mensi prodleva pri akceleraci nez motor naskoci naplno. Spis co me stve je ze pri ustalene rychlosti rekneme 60km/h, jak na tempomat tak pri jizde na nohu, auto pri jizde na dva valce prenasi od motoru vibrace, i kdyz by tam mely byt dve vyvazovaci hridele. Ptal jsem se na to technika v mazde, dokonce se se mnou projel a udajne je to opravdu asi tim vypnutim valcu. Pry aspon vim, ze jedu na dva. To jsem se ptal pri 4000km ted mam najeto 8000 a zacina me to dost stvat, protoze od bezinu cekate hladky chod a kdyz uz se na to jednou clovek zameri tak to vnima porad. Zkusim se jeste jednou informovat a pokud to nebude nejaka vyrobni vada tak se poptam na nejakou upravu softwaru aby se ty valce nevypinaly. Protoze kdyz tam dam sport rezim a auto udrzuje vyssi otacky nic se nedeje jede to hladce, ale kdyz otacky na normalni rezim spadnou ke 1300ot/min je to citelne.
Chci se jeste zeptat kolegu tady kdo ma tento model 2,5benzin jestli maji stejny problem nebo jsem dostal cerneho Petra jen ja?
 
Sice nevím za jakých okolností se vypínají ty dva válce, ale jezdit kolem 1300ot/min se na kultuře chodu motoru též podepíše.
 
Siel som dlhsi usek na tempomate 70 km/h, tak predpokladam, ze 2 valce boli vypnute. Viem to nejak zistit? V kazdom pripade, necitil som ziadne vibracie. Spomalil som potom na asi 60 km/h (cca 1300 otacok) a taktiez som nic necitil. Pred semaforom som vypol tempomat, otacky klesli k 1000 kym si auto podradilo, ale ani tak som necitil ziadne vibracie. Nizsie otacky je samozrejme pocut na hlbsom zvuku, ale necitil som ich.
 
Mně právě snížený výkon motoru, chod na dva válce, zoufalé rozlišení kamer a asijské přechromování přední masky odradily od toho, abych model 2017 vyměnil za model 2018. Zvažoval jsem to, nabídka od Mazdy přišla, ale tohle mě odradilo.

Tím netvrdím, že auto není zase o něco lepší. Určitě je, ale od nového modelu automaticky čekám, že bude ve všem lepší nebo přinejmenším stejně dobrý. Ale dostat horší zrychlení a předpotopní rozlišení kamery ve srovnání s GL 2017? Přitom ani předchozí generace M6 neměla nejlepší kameru, nicméně ve srovnání s tímto je to jako rozlišení 4K. :D Divím se, že Mazdě stojí za to ušetřit pár set Euro a pak číst kritiku v každém testu.
 
@MildaMPS, u automatu je problem regulovat otacky, osobne by mi nevadilo kdyby motor tocil 2000 misto tech 1300, ale pokud nechci jezdit porad na rezim sport nebo mit prepnuto na manual(proto jsem si nekupoval automat), tak musim brat co inzenyri v Japonsku nastavili.
 
Jeste k te kamere, ve videu je to trochu zkreslene, vzdy kdyz se nataci display kamerou nebo telefonem tak vypada jinak nez ve skutecnosti. Sice jsem nevidel obraz na obrazovce v predchozi verzi 2017 ale pochybuji, ze by tam volili nejakou usporu a ty kamery byly jine.
 
Kamera 2018
Jak jsem psal, pres den potrebny obraz ok, vecer o dost horsi. Kdyby tam byly kamera jako v koncernu nevadilo by mi to
 

Přílohy

  • 0FFE0AC2-DB4E-4C54-86A1-45DCE81EDF86.jpeg
    0FFE0AC2-DB4E-4C54-86A1-45DCE81EDF86.jpeg
    878,8 KB · Zobrazení: 82
Back
Top